Gå til innhold

Misfornøyde kunder får gratis spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om problemet ikke er at EA bare er distributør for spillet og således ikke automatisk har tilgang til RTW sine systemer for å finne ut hva som er registrert på hvem. Ved å kunne fremvise steam lista får man bekreftet dette, men bare serial? neppe.

Var ikke værre enn å bare logge seg inn på steamkontoen på steampowered.com og mailen min så var det gjort. Så det er absolutt ingen problem..

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem for de som bruker steam. Jeg har prøvd steam en og annen gang, men det har uten unntak vært en svært negativ opplevelse. Folk klager over DRM, men skryter Steawm opp i skyene. Det er en direkte selvmotsigelse. Jeg tar heller DRM på samtlige spill enn å la nazi-steam bestemme når jeg får lov til å spille spillene mine, selv om de er offline only.

Lenke til kommentar

Spørs om problemet ikke er at EA bare er distributør for spillet og således ikke automatisk har tilgang til RTW sine systemer for å finne ut hva som er registrert på hvem. Ved å kunne fremvise steam lista får man bekreftet dette, men bare serial? neppe.

Var ikke værre enn å bare logge seg inn på steamkontoen på steampowered.com og mailen min så var det gjort. Så det er absolutt ingen problem..

 

Jeg tenkte mer på dem som ikke kjøpte spillet via steam.

Lenke til kommentar

Snakket med de på eapost, sendt inn screenshot og ønske, da er det bare å krysse fingrene. Kjøpte det vist 29. Juli, så da får jeg håpe at jeg får det psillet jeg vil ha. Fikk velge mellom alle utgitte spill.

 

Her ser dere eposten jeg fikk fra de:

----------------------------------

Discussion Thread

Response (Allen)

09/29/2010 10:10 AM

Greetings,

 

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support.

 

We understand that you purchased APB and since the game is no longer available to play, you'd like us to refund the purchase amount you spent on it. While refunding the amount is not possible in this case, as a refund to what you've lost, we're offering you a free game from EA Store "http://eastore.ea.com". If you purchased the game after 7/15/2010 then you are eligible for this offer and can select any game you would wish with a couple of exceptions as noted below:

 

-Only those games for which we've Digital Download version available on EA Store can be selected.

-Please do not select a game which is not released yet.

 

In order to proceed with the refund request; along with the name of the game you'd like to play, we will also need the proof of your APB purchase:

 

-In case of box version - attach the scanned copy of your purchase receipt in this email.

-In case of downloadable version, please provide the screenshot of your purchase proof (Email from the retailer).

-In case of digital download version from EA Store, provide us the order Number.

 

Once you've provided us the proof of your purchase and name of the game you'd wish to have, we'll entitle it on your account and then you will have to use the EA Download Manager to download the game. If you do not have EADM, you can download it here: http://eastore.ea.com/eadm

 

Thank you

 

Allen

EA Customer Support

-------------------------------

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...