Gå til innhold

Xbox hardisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bruke alle typer IDE harddisker. men mange anbefaler 5400 rpm siden disse ikke blir fult så varme som 7200 rpm. xbox har som gamle pcer ikke støtte for mer enn 137 GB. større disker vil fungere, bare at du ikke får utnyttet all plassen. samsung har store disker med 5400 rpm samsung spinpoint v80, disse er også svært stillegående. samsung spinpoint v60 er ikke fult så raske og støyer litt mer.

 

den gamle harddisken som står i xbox maskinen innholder en del filer som må over på den nye. det er bare plass til en harddisk så den gamle må ut. les mer her: http://www.xbox-scene.com/articles/hdd-install2.php

 

lykke til! :)

Lenke til kommentar

I utgangspunktet kan du putte i en hvilken som helst IDE disk (inntil 137 gb). Mange anbefaler disker på 5400 RPM pga varmeutvikling, men jeg har aldri hatt problemer med 7200-disker (har heller ikke hørt om noen andre som har hatt det). Det eneste jeg vet du bør unngå er SeagateIV-disker (disse funker av en eller annen grunn dårlig med Xboxer). Ble mange parenteser her nå :)

Lenke til kommentar
SeagateIV (og SeagateV) fungerer utmerket i min xbox. har aldri vært borti en spesiell type disk som IKKE fungerer.

Jeg har ved tre tilfeller satt i IV-disker som ikke fungerer, og har også hørt om mange som har hatt samme problem. Så for å være på den sikre siden, vil jeg ikke anbefale å putte i en slik disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...