Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker han på å gjøre det slutt med meg?


Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 3 år.

Som alle andre forhold har vi våre ups and downs.. Men i det siste føler jeg at han jobber veldig mot meg.

Vi har et avstandsforhold, - det tar ca 2,5 timer én vei. Tidligere har det vært 5 timer. Da han først flytta ble det mye lettere for oss.

 

I begynnelsen kom han til meg så ofte han kunne - annenhver helg (de andre helgene dro jeg til han) og så og si hver onsdag. Dette er veldig mye. Både økonomisk og reisemessig. Så vi kuttet ut onsdagene.

 

Mesteparten av tiden er vi fra hverandre, så når vi møtes kjennes det som en lettelse. De eneste problemene vi har er når vi ikke er med hverandre.

 

Denne helgen har han vært på LAN et sted bare 25 minutter unna. Han sa at om han fikk tid, så skulle han komme. Og jeg forstår jo at han er på LAN, og gjerne vil være der hele tiden, men jeg tenker at når vi først har muligheten til å treffes bare så kort unna, så må vi gripe den. Da jeg snakka med han, ville han ikke reise oppover. Så jeg dro til han.

Når jeg var der følte jeg at han overså meg totalt, selv om det ikke hadde kommet ordentlig i gang enda. Det virket ikke som at han var interessert i å gi meg en klem eller noe..

Så da jeg dro sa jeg det jeg følte. Jeg syntes at det var noe han burde vite. Jeg dro med tårer i øynene, og det skjer sjeldent. Vi krangla skikkelig, og han sa blant annet at han ikke trenger meg i det hele tatt når han er på LAN. Og jeg forstår at han vil være med venner, og ikke ha meg hengenes over han, men han kan vel late som at han er kjæresten min i fem minutter? Og da hadde jeg venta tålmodig, snakka med venner av meg, og prøvd å holde meg litt unna i håp om at han skulle skjønne at jeg ikke ønsker å være en pest og plage som er innpåsliten når han er på LAN. Men det var til ingen nytte.

Før jeg dro spurte jeg om han kunne tenke seg å komme oppover på middag, så kunne han dra igjen etterpå om han ville det, og om han ønska det så skulle jeg også være med. Jada, det var greit. Så jeg gleda meg veldig til dagen etterpå.

 

På lørdagen (dagen etterpå) var jeg ferdig på jobb halv seks, og ringte han for å spørre hva han ville ha til middag. Jeg hadde tenkt til å rusle ned på butikken.

Da hadde han glemt det, og hadde ikke tid til å komme. Så jeg spurte om jeg kanskje kunne komme nedover senere, og det ville han veldig gjerne.

Når klokka var nesten halv ni var jeg der. Mamma kjørte meg nedover, hun skulle uansett forbi der.

Når jeg kommer ser han nesten skuffet ut, men ordner en pult, strøm, og internett til meg. Tiden går, og snart måtte jeg ta toget. Det virker ikke som at han tenker over at jeg er der en gang før en time før toget går. Da gikk vi og snakka litt. Alt var helt greit. Så kjørte han meg til toget. Han spurte når jeg hadde fri neste gang, og jeg sa at jeg bare skulle jobbe i dag, så har jeg fri til onsdags formiddag. Da spurte jeg om jeg kanskje kunne sitte på med nedover til der han bor etter LANet. Eneste haken er skyss til der LANet er. Hvis han fikk tid skulle han hente meg.

 

I dag ringte jeg for å høre hvordan det ble, og da sa han at det var fullt i bilen, og jeg måtte evt ta tog på mandag.

 

 

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Det føles ut som at han mister interessen for meg.. Og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å endre det...

Jeg vet med meg selv at jeg føler noe helt spesielt for han. Det er ikke sånn at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre uten han, men jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte..

Kan mine følelser for han ha gjort at jeg er biltt besatt? Hva kan jeg i såfall gjøre for å endre dette?

Jeg vil virkelig at det skal fungere mellom oss, og jeg vil gjøre noe mens jeg fortsatt kan.

 

Jeg bare håper det ikke er for sent....

 

 

 

Setter utrolig stor pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er man på lan så er man på lan, å da er det sjeldent at kvinnfolk står i huet på gamere. Han hadde vell sikkert ikke lyst at du skulle være der men han gjorde det alikevel fordi han er glad i deg. Selv om han virka missfornøyd med at du var der så tilbrakte han i det minste tid med deg selv om han hadde planlagt noe annet

Lenke til kommentar

Skjønner at han ikke vil være med bare meg, og jeg prøver å gi han litt pusterom. Men jeg føler samtidig at jeg blir oversett, og det er veldig vanskelig for meg..

En klem hadde vært nok, men ikke engang det var å få.

Og jeg var der to timer før jeg dro igjen..

 

Og jeg innser at jeg kan ha vært over ivrig, men..

Lenke til kommentar

da jeg var på lan engang så skulle kjæresten absolutt komme på besøk. Da jeg var opptatt med og spille og ikke hadde tid til og være med henne ble hun så desperat etter oppmerksomhet at hun gikk ned på alle 4 under bordet og ga meg blowjob mens jeg spillte :ph34r: De andre gutta ble litt smålig missunelige :tease:

 

Dette kan jo være et godt tips til deg neste gang da siden det funka utmerket på meg og jeg rettet min fulle oppmerksomhet på henne etterpå

Endret av Deadmau5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...