Gå til innhold

Skal jeg velge Cooler Master HAF X eller Antec twelve hundred til gaming-kabinett?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lyst til å bygge en gaming-pc, men lurer veldig på hvilket kabinett jeg skal kjøpe. Jeg er opptatt av at det skal ha mye plass, enkel ordning med ledninger, kult design,bra kjøling, at jeg skal slippe å måtte kjøpe nytt med en gang pga. utdatering,at jeg enkelt skal kunne bytte deler, at den kan oppgraderes i fremtiden, og at jeg skal kunne ha plass til de nyeste grafikk-kort osv.

Derfor tror jeg valget står mellom Antec twelve hundred og Cooler Master HAF X, men klarer ikke å finne ut hvilket som er best.

Jeg tar også imot tips til andre kabinetter :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nedsider med 1200 kabinettet er som du nevner skruing for å feste alt, strømforsyningen i bunn(JEG liker ikke det), man må skru opp 4 skruer pr side pr drivebay når man skal rengjøre støvfiltrene forran(har festet de med kun to på hver side og det er skrujernløse skruer så det går rimelig fort, men fortsatt tungvindt) samt at det veier litt, men det gjør vel alle litt større kabinetter.

 

positive ting er at det er enormt med plass, det mefølger 6 vifter(en dog med glorete blått lys som kun er mulig å skru av på den store toppvifta) + at det er plass til en ekstra vifte i sidedøren(kan ikke bruke den selv da jeg har ALT for stor luftkjøler.dette fører til at det er

 

ganske god luftflyt inne i kabinettet.

 

det er tålig god plass til kabelføring.

 

jeg liker utseende om man får av de blå lysene.

 

HAF X har ikek jeg peiling på desverre

Lenke til kommentar

Takk for alle svar :thumbup: Kjempefine kabinett, men jeg liker nok HAF X best foreløpig. HAF X har hele 9 expansion slots og virker ganske enkel å montere ting i. Men det er kjempefint at dere kommer med forslag. Jeg vil nemlig ikke kjøpe et kabinett som trenger å skiftes ut sånn med en gang. Bare å komme med flere forslg. Jeg vil nemlig ha plass til minst to grafikk-kort på 1GB + litt mer.

Alle svarene har vært til stor hjelp :) Men leter fortsatt etter et bra og fremtidsplanlagt kabinett.

Lenke til kommentar

Har selv Cooler Master HAF. Det er fantastisk :thumbup: Kjølingen er god som fy. Hovedkorte ligger på 26 grader. Kjøpte 2 vifter til og ha på siden, og en i bunnen. Men husk støvfilter til disse.. Veldig enkelt å installere DVD-rom og slikt da dette gjøres uten verktøy :new_woot: Meget god plass inni. HAF 922 er det jeg har***

Endret av Patbaiga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...