wil Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 jeg lurer på dette pga at jeg har en litt lang mp3 sang etter at sangen er ferdig, kanskje litt vanskelig å forstå, men den sangen varer i ca. 4 min og 50 sec tror jeg, å sangen slutter når det har gått 6 min og noe, så lurte jeg på om det finnes et program som gjør at sangen slutter etter 4 minutter og 50 sec?
wil Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 ok, finnes det noen freeware programmer da? har ikke cooledit skjønner du
KAS Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 mp3DirectCut. Så slipper du å re-enkode fila og påføre unødig kvalitetstap.
mirene Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 pakk den ut til waw...(med musicmatch for eksempel) Åpne filen i programmet wavelab. Der kan du enkelt fade ned låten,til den lengden du vil ha. (også fint programm,for å sette sammen 2 låter uten skille) Så pakke den ned til MP3 igjen...helst i samme kvalitet den hadde. Med musicmatch.
MartinGM Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er ET firma over alle andre på lyd. http://www.sonicfoundry.com/ Programmet deres SoundForge er det beste lydprogrammet til dags dato. Kanksje ikke freeware, men du får lasta ned demo versjon.
Keyzer Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 mp3DirectCut. Så slipper du å re-enkode fila og påføre unødig kvalitetstap. Takk for tipset. Lett etter et slikt program lenge. =)
clone_cd Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 det er også et program som heite fruityloops, jeg trur det er gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå