Gå til innhold

ps3 salg pris :S?


ironkiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Online mulighetene i en Xbox er faktisk ganske rævva! Men tjenesten og alle spillene som støtter den er bra! MULIGHETENE med PS3 er lagt større enn med Xbox ;) Foreløpig er det ikke nok spill som har tatt i bruk online mulighetene i PS3.

 

STORT minus mex Xbox, JA det koster penger per år/mnd! PS3 online er gratis foreløpig.

 

Når det er sagt, er bare Blu-ray spilleren alene grunn nok til å beholde PS3. Men dette er selvsagt en smaksak.

 

Når det er sagt, kan du jo ta en titt på de eksklusive spillene ja, som Halo og Fable serien. Men som nevnt, Xbox ER en FPS konsoll!

 

Husk, det er DU som skal bruke konsollen, så ikke la andres meninger få deg til å velge feil ;)

Endret av Sacro
Lenke til kommentar

NEI. HDMI har mulighter for bedre oppløsning, Component vs HDMI er som dag og natt.

 

Sikker?

 

So, which is better, DVI or component? HDMI or component? The answer--unsatisfying, perhaps, but true--is that it depends. It depends upon your source and display devices, and there's no good way, in principle, to say in advance whether the digital or the analog connection will render a better picture. You may even find, say, that your DVD player looks better through its DVI or HDMI output, while your satellite or cable box looks better through its component output, on the same display. In this case, there's no real substitute for simply plugging it in and giving it a try both ways.

kilde

Lenke til kommentar

NEI. HDMI har mulighter for bedre oppløsning, Component vs HDMI er som dag og natt.

 

Sikker?

 

So, which is better, DVI or component? HDMI or component? The answer--unsatisfying, perhaps, but true--is that it depends. It depends upon your source and display devices, and there's no good way, in principle, to say in advance whether the digital or the analog connection will render a better picture. You may even find, say, that your DVD player looks better through its DVI or HDMI output, while your satellite or cable box looks better through its component output, on the same display. In this case, there's no real substitute for simply plugging it in and giving it a try both ways.

kilde

>Merkelig, for eg ser vertfall GOD forskjell når eg må ta opp fra PS3'en min (med Hauuppauge) for da må eg bruke Composit, og når eg da skifter tilbake til HDMI etterpå så ser vertfall EG betydelig forskjell. Eg kan ta ett eksempel til...Kjøpte PS3 maskinene min og spilte med kbalene som fulgte med, spilte Uncharted 1 og kunne ikke lese hva som ble sagt på teksten, det med liten skrift osv. Kjøpte meg en HDMI kabel, og hey jammen ble ikke tekst, både liten og stor leselig fra GOD avstand fra tv'en.

 

Så om du har en skikkelig tv så kan du for min del bare sitte og spille med kablene som følger med maskinen, men du ser ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...