Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ftp server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke helt hva som er best, men jeg foretrekker Bulletproof FTP server. Syntes dette er det beste ftp-programmet.

 

Tenker du best på ytelse eller brukervennlighet?

 

Tenker på alt egentlig. brukervennlighet er ikke nøye(programmet er til for å gjøre det den skal gjøre)

Lenke til kommentar

Bulletproof er ihvertfall veldig enkel å sette opp / bruke.

 

FTP er jo i bunn og grunn en veldig basic tjeneste å kjøre - det er ikke rare forskjellen mellom ulike FTP-programmer når man kobler seg til 'utenfra', forskjellene ligger primært i hvordan de er å forholde seg til for den som skal kjøre dem.

Lenke til kommentar
Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops:

 

 

Sitter du bak en ruter/firewall?? er da portene du bruker (eks 21) åpnet og videresendt?

Ja, er sikkert en brannmur som blokker.

 

 

Selv bruker jeg bulletproof og er veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
er det muligt og få folk uten for huset mitt å komme seg inn på ftpen min ? sitter bak en netgear 614 router...

Det er mulig ja, men da må du åpne porten som du skal bruke til ftp'en din i routeren.

 

Slike ting som å sette opp en FTP bak en router står det masse om i readme-filene til de forskjellige ftp-programmene. Vet at RaidenFTP har en guide for akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...