Gå til innhold

Oppdaterte min Xperia X10, ALT FORSVANT


MasterCard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt, det er bare å velge restore fra den siste backupen du tok...

 

Spøk til side, det er et kjent problem for dem som leser advarslene med liten skrift, oppgraderinger sletter i mange tilfeller alt. Dersom du har synkronisert på korrekt måte med Gmail skal du kunne få tilbake kontaktene derfra, men resten er sannsynligvis forsvunnet.

Lenke til kommentar

Enkelt, det er bare å velge restore fra den siste backupen du tok...

 

Spøk til side, det er et kjent problem for dem som leser advarslene med liten skrift, oppgraderinger sletter i mange tilfeller alt. Dersom du har synkronisert på korrekt måte med Gmail skal du kunne få tilbake kontaktene derfra, men resten er sannsynligvis forsvunnet.

 

NEEEEEEI? Så det er umulig å få tilbake meldingene?

Lenke til kommentar

Dersom man ikke har tatt backup kan man neppe få meldinger tilbake, muligens med unntak av ved å sende telefonen inn till IBAS og betale mange tusen kroner. :cry:

 

Noen oppgraderinger for Android tilsvarer windows-oppgraderinger som fikser på det gamle systemet, mens de store oppgraderingene sletter alt gammelt og legger inn en ny versjon operativsystem.

I oktober/november kommer SE til å legge ut den etterlengtede oppgraderingen fra Android 1.6 til 2.1, dette er en stor oppgradering som vil slette alt. Tidligere har jeg mottatt en liten oppgradering fra SE til min X10 Mini der SE la til en ny app som heter "Backup" nettopp for at man skal få tatt sikkerhetskopi av alt (unntatt applikasjonene og deres innstillinger, da må man finne en egen app for dette). Kraftigere alternativer fra markedet er MyBackup eller Onthefly Backup.

Jeg ser at jeg selv ikke har tatt backup på en måned, derfor gjorde jeg det i dag...

Lenke til kommentar

Ja, som advarselen viste før du oppdaterte, er alt borte - så sant du ikke kjørte backup...

 

Fikk absolutt ingen advarsel :(

 

åååå det er så sykt irriterende!

 

Noen som evt vet hvor mye det vil koste? Hadde ENDEL meldinger for å si det sånn. De som er viktig :(

 

Sjekk med IBAS, de er vel noen av de få i Norge som klarer å få frem data. Prisantydning er kr 10 000, men dersom lagringsområdet der meldingene var er overskrevet av oppdateringen er det ikke håp.

Lenke til kommentar

Ja, som advarselen viste før du oppdaterte, er alt borte - så sant du ikke kjørte backup...

 

Fikk absolutt ingen advarsel :(

 

åååå det er så sykt irriterende!

 

Noen som evt vet hvor mye det vil koste? Hadde ENDEL meldinger for å si det sånn. De som er viktig :(

Det står med store bokstaver før man oppdaterer, og man må trykke på ok forbi en side der det står at man burde ta backup først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...