Gå til innhold

Skal ha en 2polet strømkabel, han og hun


Anbefalte innlegg

Driver med Produktutvikling på skolen og skal lage en limpistol. Derfor leter jeg etter en 2polet kabel, både han og hun.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=117112

 

Dette er typen vi skal ha, jeg vet ikke om det er hankjønn eller hunkjønn (kan dere også forklare forskjell? vi sitter med 2 teorier som motsier hverandre og google hjelper ikke)

 

 

Men ja, har denne, skal ha det motsatte, vet dere navn eller hvor jeg kan finne ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på han og hun er bare at han kan stikkes inn i hun. Det er svært logisk...

 

Så en strømkontakt er Han, og støpselet hun? Men hva med tanke på en aux så har kontakten en stikke som stikkes inn i støpselet? Men på pcen min så har støpselet en slags "penis" innvendig som en kompis mener gjør den til en hann, og da blir jo støpselet han?

Lenke til kommentar

Er det motstykket til en slik ledning du er ute etter? Altså det som skal sitte inne i limpistolen?

 

I så fall har elfa flere varianter. Det er litt vanskelig å linke til elfa, men her er i alle fall en variant: elfa

 

Du finner flere varianter der ved å lete litt.

 

Flott side! Ikke helt typen, men nå vet jeg hvor vi kan lete :D Takk så mye!

 

Hvis noen vet hvilken type konakt det er snakk om så hadde det narrowa det ned enda mer :)

Lenke til kommentar

Forskjellen på han og hun er bare at han kan stikkes inn i hun. Det er svært logisk...

 

Så en strømkontakt er Han, og støpselet hun? Men hva med tanke på en aux så har kontakten en stikke som stikkes inn i støpselet? Men på pcen min så har støpselet en slags "penis" innvendig som en kompis mener gjør den til en hann, og da blir jo støpselet han?

Alle vet jo at jenter har innovertiss, ergo er det en hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...