Gå til innhold

"Spillverket.no" Skal spillverket legges ned?


Anbefalte innlegg

For jeg begynner virkelig å lure. Ikke får man skikkelig dekning av E3, Gamescon, TGS og stort sett alt annet. Før kom nyhetene bare få timer etter at de ble kjent på nettet, nå kommer de kanskje en gang løpet av neste uke. Det er for dårlig.

 

En annen ting som skuffer meg enormt er dekningen av GT5. På gamescon og nå på TGS så er det kommet ett hav av nyheter. Gamer.no klarer å dekke noe i allefall, mens VG(ja VG) slår dere langt ned i støvlene.

 

31. August så kom dere med denne latterlige se og hør artikkelen, og før det igjen 17. august så kom dere med denne artikkelen, en artikkel som ikke var så ille, selv om den var noe tynn. Det er faktisk snakk om en av de aller aller største spill seriene noensinne, og ett spill som garantert vil selge godt over 8 millioner i løpet av levetiden. Spillet har flere millioner fans i verden, men at dere underprioriterer dette spillet slik dere gjør er totalt uforståelig. Dere har virkelig tapt dere enormt siden gamer.no/spillverket greia.

 

Mvh Skuffet leser

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst, takk for at du tok deg tid til å komme med en tilbakemelding. Det blir mer GT5 når mer info foreligger.

 

Og, vel så viktig: Spillverket skal ikke legges ned.

 

Forøvrig kjenner jeg meg ikke helt igjen i kritikken av messedekningen vår. Under E3 hadde vi både nyheter og et lite lass sniktitter (se artikkelliste fra juniher). Gamescom i seg selv var ikke like nyhetsspekket, ettersom mange av nyhetene kom allerede på E3, men vi har flere intervjuer og sniktitter fra Gamescom som kommer i tiden fremover.

 

Når det gjelder TGS hadde vi i år ingen representant i Tokyo fordi vi måtte prioritere, og da gikk E3 og Gamescom foran, men hvis du ser på forsiden vår nå ligger det en god del nyheter om spill som ble lansert under TGS der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...