Gå til innhold

Multicom og "På lager" -Graver de sin egen grav?


huron

Anbefalte innlegg

Nå har jeg opplevd og bestille varer fra multicom 2 ganger hvor varen har stått som på lager.

 

Og begge gangene blir de ikke sendt. Det jeg har funnet ut er at de skriver ting som er på fjernlager, men dette gjør jo at man får varen veldig mye senere andre butikker. Har sist bestilt en linksys ruter som de har +20 av på lager. Bestilte på søndag men nå fredag så er varene fortsatt ikke sendt fra Multicom.

 

Ser utifra Prisguide sin tilbakemelding at det er mye røde fjes der. https://prisguiden.no/butikker/multicom

 

 

Altså er ikke dette veldig missvisende for kundene? Er det i det heletatt lov? Føler dette er veldig på kanten og kanskje noe for forbrukerombudet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe nytt her, netshop gjør det samme.

Du blir fristet til å kjøpe pga den er på lager, så bestiller de varen og du må vente.

 

Bekreftet datoen er også jalla, de setter den random og den er ikke bekreftet i det hele tatt.

De kan også finne på å si at den var på lager, men noen kjøpte den 1 sek før deg.

Har fått den på telefon.

Det er så klart bare BS.

Endret av War
Lenke til kommentar

Multicom behandler sin kunder svært dårlig. Selv varer de hevder at er 50+ på lager tar evigheter før de sender. Noen mulige årsaker:

1) Pakker "bare" en gang i uken.

2) Har svak økonomi og har dermed ikke lagerhold eller riktige avtaler med importører.

3) Ekstremt dårlig logistikk.

Selv kjøpr fra nettbutikker andre steder i verden (med levering til Norge [inkl tollbehandling]) går raskere.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Gammel tråd, men skriver like vel. Har selv møkkerfaring med Multicom. Jævla sørlands-dritt som faen meg ikke er kundeinstilte i det hele tatt. Bestilte en telefon der før helgen, avbestilte gjennom mail etter 20 min fordi jeg fant ut at leveringstiden var så sabla lang. Dette har de tydelig ikke klart å få med seg og nå må jeg betale retur på en pakke som aldri skulle vært sendt.

 

Mer likegyldig og intenanende kundebehandler skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...