Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 1/2 mnd sommerferie <3

Hva er den beste dommedagsfilmen etter din mening?

(Ps. som TS må jeg se meg fornøyd med at vi nettopp nådde 3000 svar på denne tråden. Overgikk mine forventninger!)

Skrevet

oh vanskelig valg, hadde vi tatt med serier hadde jeg sagt den episoden i american dad hvor det er dommedag, den er badass :D

men film så sliter jeg litt, men får vel bli independence day, i am legende og shaun of the dead :D

Liker du det for varmt?

Skrevet

Jeg hater det for varmt, jeg! :)

Om det var ett instrument du skulle ha hørt på resten av livet ditt, hvilket instrument ville det vært?

Skrevet

Det er veldig vanskelig å velge noe, men tror jeg ville gått for en low-key percussion av noe slag.

Hva på deg selv er du fornøyd med?

• Liker 1
Skrevet

vel, kan ikke svare noe annet enn at jeg svarer på din post? Men for 10 minutter siden var jeg på vei hjem fra golfbanen.

innenfor hva mener du Norge står som et godt eksempel som resten av verden bør lære av?

Skrevet

Har en avtale med en venninne om at vi gifter oss hvis én av oss skifter legning, så det skal vel ikke mer til enn at hun gjør det.

Oppfatter du selvskading som oppmerksomhetssyke, og hvorfor/hvorfor ikke?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei. Det er vel deres måte å takle ting på. Det forstår jeg. Jamrer man imidlertid i full offentlighet og/eller legger ut bilder av sin egen selvskading for medlidenhet, så ja, da er de oppmerksomhetssyke.

Hva ser du frem til?

Skrevet

Tur med hunden, følge sneipen i barnehagen, jobbe, komme hjem til min fantastiske samboer, spise middag, leke med sneipen, legge sneipen, sitte på internet/se film/spille, pule og/eller sove.

Hva er det beste og det verste med internett?

Skrevet

Beste: man kan finne stort sett ALT, underholde seg selv i flere timer..

Verste: man kan finne stort sett ALT, underholde seg selv i flere timer..

Har du noen sinne vært i en trafikkulykke?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Mars.

Hva består ditt kosthold primært av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...