Gå til innhold

Erfaringer med Dell Axim


guso

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som har funnet en test av Axim? Erfaringer? Lurer på å bestille, får de nyeste med Pocket PC 2003. Prisen på 3076.- er det vell heller ikke noe å si på. Lang leveringstid er jo noe som trekker ned. Er det flere ting? Eller er den bare helt topp?

 

guso

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er egentlig bare helt topp i forhold til prisen.

 

Imponerende bra batteri! Det varer jo nesten evig... :D

 

Nå har jeg basic modellen da, og den koster jo bare 2200 eller noe slikt.

Hvis du kun vil ha avanced modellen pga den er 400mhz blir du nok skuffet, for cpu hastigheten har minimalt å si hvis du ikke skal spille nintendo, divx filmer eller lignende...

Lenke til kommentar
Den er egentlig bare helt topp i forhold til prisen.

 

Imponerende bra batteri! Det varer jo nesten evig... :D

 

Nå har jeg basic modellen da, og den koster jo bare 2200 eller noe slikt.

Hvis du kun vil ha avanced modellen pga den er 400mhz blir du nok skuffet, for cpu hastigheten har minimalt å si hvis du ikke skal spille nintendo, divx filmer eller lignende...[/quote

 

Litt spilling blir det nok, men hva med filmer kan du f.eks se musikk video på den? Den har jo også større minne/ram. Det må vel hjelpe litt.

Det var godt å høre at batteriet er bra da jeg har 1G Micro Drive til IBM som jo trekker mye strøm.

guso

Lenke til kommentar

Jeg har noen musikkvideoer på min, og de fungerer helt fint, men det er pga jeg har optimalisert de for PDA - dvs reencodet de med 320x240 størrelse, og half framerate.

 

Helt vanlige filmer i 24fps vil droppe frames selv på Advanced modellen.

At den har mer innebygget minne har jo ikke så mye å si hvis du har 1GB microdrive :wink:

 

Det som frister meg mest med Advanced modellen er egentlig at krybbe følger med...

Men hvis film og spill er noe du prioriterer, så er nok advanced modellen ditt beste valg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
2 guso Du må satse på Advanced - helt på topp! Cradle er med på kjøpet (må sees!)/ 400Mhz - (overklock - opptil 600!)/Minne: RAM 64. ROM 48 (21 MB er ledig).

Hei

Overclock opptil 600? Hvordan gjør du det? Er det et eget program du trenger innstalert, eller kun en liten justering? Blir den ikke fryktelig varm?

Lurte litt på å kjøpe et sånn WLan kort hvor får man tak i det? som passer til Padèn ?

 

guso

Lenke til kommentar

jeg fikk akkurat en slik som visstnok bare skulle være 1 dag gammel. Jeg ble litt skuffet, fordi Backup-batteriet var nesten utladet. Går utifra at dette ikke lades opp sammen med hovedbatteriet? Er det et problem med at backup-batteriet lades ut? Noen som har en teori om hva som kan ha skjedd. Det koster vel ikke mer enn 100 kr for et nytt batteri? :wink:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...