Gå til innhold

Hjemmekinoanlegg 10-20 lapper


Rankiz

Anbefalte innlegg

Heisann, skal ha meg et nytt anlegg til hjemmekinoen i kjellerstua. Er ganske fleksibel når dt kommer til pris, men hadde tenkt meg et prissjikte fra 10 til 20 lapper. Innenfor prissjijkte skal alt som trengs for å få et komplett hjemmekino system være med, dvs med fortersker (if needed). Anlegget vil brukes til å spille av filmer med, men også kobles til en PS3 & Xbox samt streaming via en mediastreamer.

 

Håper på mange gode svar :)

 

EDIT:

Har i dag et Pioneer DCS 424 5.1 system som ble kjøpt rundt 2005. Vet ikke hvordan dette yter i dag i forhold til nyere hjemmekinosystem.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet fram til noen anlegg, noen som ville hjulpet meg med å bestemme?

Jamo S606 HCS 6 Surroundpakke + Onkyo TX-SR608B

 

Onkyo TX-SR608B m/ Dynavoice F-6 EX og XTZ W10.16, 5.1- Surroundpakke

 

Onkyo TX-SR608 Black m/ Dynavoice M-65 EX 5.0 Black + XTZ W99 12.16 Piano

 

Hvilket av disse ville dere gått for?

 

Og... alle disse anleggene er en stor oppgradering fra mitt tidligere anlegg? Spesifikasjonene for mitt tidligere anlegg finner du her. Fant det bare på tysk siden anlegget ikke selges lenger. :/

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Av de tre forslagene så ville jeg gått for den siste. Dette er utelukkende fordi jeg har lest at M-65 skal gi veldig mye for pengene og at jeg har selv eid en 12" XTZ-sub som imponerte - prisen tatt i betraktning.

 

Det beste ville selvfølgelig å lytte til sakene men det blir jo litt vanskelig når det er nettbutikker det er snakk om. Man har heldigvis returrett hvis det blir helt feil.

 

At alle de tre vil være en enorm oppgradering fra det anlegget du har fra før bør være hevet over en hver tvil!

Endret av ryback
Lenke til kommentar

Har kommet fram til noen anlegg, noen som ville hjulpet meg med å bestemme?

Jamo S606 HCS 6 Surroundpakke + Onkyo TX-SR608B

 

Onkyo TX-SR608B m/ Dynavoice F-6 EX og XTZ W10.16, 5.1- Surroundpakke

 

Onkyo TX-SR608 Black m/ Dynavoice M-65 EX 5.0 Black + XTZ W99 12.16 Piano

 

Hvilket av disse ville dere gått for?

 

Og... alle disse anleggene er en stor oppgradering fra mitt tidligere anlegg? Spesifikasjonene for mitt tidligere anlegg finner du her. Fant det bare på tysk siden anlegget ikke selges lenger. :/

 

Jamo pakken med onkyo recieveren er en veldig god match. Utrolig heftig lyd for pengene for både film og musikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...