Gå til innhold

Hvordan shake med rumpa?

lloll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Meget vanskelig å hjelpe deg uten en video ja.

:p

Endret av fkm
  • Liker 4
Skrevet

Ja, jeg tror nok det må en video til. Da skal vi kunne hjelpe deg med råd.

Husk at dersom du har lang t-skjorte på må du brette den litt opp, så den ikke skygger for alt sammen.

• Liker 2
Skrevet

Et veldig godt poeng, Ideal. Det vil også være lurt å gjøre slikt i undertøy, siden det vil være lettere å observere de rytmiske utførelsene i forhold til takten på musikken idea.gif Dette er så klart en en rent vitenskapelig observasjon, og vi vil alle ofre oss i vitenskapens navn.

• Liker 2
Skrevet

Hotpants er også et alternativ så vi får studert hele din gluteus maximus. Å putte på litt olje er ingen dum idé før du filmer.

• Liker 4
Skrevet

Riktig riktig. Olje kan hjelpe på det aerodynamiske så du får mest ut av bevegelsene dine. Vil dog fraråde alt annet enn noe litt gjennomsiktig med blonder på. Det hjelper på dette med luftmotstand.

• Liker 3
Skrevet

Støttes! Flere glemmer luftmotstand, noe som virkelig kan ødelegge for bevegelsene. Pass på å ha et kamera med god kvalitet så vi får en god observasjon. Det er også viktig at du dasker rompen din nå og da med hendene så musklene ikke blir for stive.

• Liker 1
Skrevet

Utrolige gode råd du kommer med thrice! :thumbup:

Vel ja, jeg blant annet en statlig sertifisert booty-shaker inspektør. Men utdannelsen min innbefatter alle former for show(virtuelle eller ikke) med lettkledde og tiltrekkende kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Folkens, det går an å hjelpe uten at trådstarter må komme med video. Svar på spørsmålet i førsteposten, eller la vær å post. Hold dere til topic. Takk.

• Liker 2
Skrevet

Folkens, det går an å hjelpe uten at trådstarter må komme med video. Svar på spørsmålet i førsteposten, eller la vær å post. Hold dere til topic. Takk.

Moodkiller :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...