Gå til innhold

Kamptråd TIL-Brann


Step_up

Anbefalte innlegg

Bare noe VELDIG enkelt her :p . rart at ingen har laget noe.

 

Hvor i Helvete er forsvaret? Markering! :mad: Ikke la han få heade så fritt! mulig klartring der på Austin.

 

Faen dommer. Det skal være kort på Kayke!

 

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Hassan spiller og ikke Holmvik.

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Bakke :D

 

Faen så møkk dommeren har vært til nå for Branns vegne.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes ikke fortjent sett fra et spillemessig ståsted, men fy faen så deilig. Å ha slit i kamp etter kamp med minimal uttelling, så scorer vi plutselig på alt! Virkelig gode valg av folk i angrep, virker som tiden Brann bare besto av primadonnaer er over. Håper nå dette holder inn med moralen Skarsfjord har fått inn i laget, at vi ikke taper 3-2 etter å ha ledet 2-0 slik som mot Molde. STÅ PÅ!

Lenke til kommentar

Gylfi forærte jo 1-1 til SIF også ;) . Men har tro på at dette går veien med bare 10 TIL-spillere, selv om jeg syns de løper litt for lite der ute. Kan godt prøve å være først på ballen også noen ganger i duellspillet. Hadde håpet at vi fikk matchet noen av våre nye Brasilianere istedenfor Nielsen når Bakke måtte ut.

Lenke til kommentar

Synd at Gustav ikke holder hodet kaldt, men sitter igjen med mye positivt i fra kampen. I dag som mot Viking hevet Oppdal seg fra sitt vante katastrofale opp mot det geniale. Godt samspill, vi spiller endelig som et lag. Fortsetter vi sånn som dette overlever vi sesongen, kanskje langt over opprykksstriden. Stolt av guttene i dag, til å med min nye helt Korcsmar blør for drakta.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...