Gå til innhold

Mann-Boy 2 - Et hjemmelaga spill!


Anbefalte innlegg

God aften!

 

Jeg har laget et spill som heter Mann-Boy 2! Det handler om en mann som har mistet manndommen sin og må få den tilbake. Det er en typisk side-scroller med mye fokus på action og utforsking. Spillet har en god del voice acting, med noe varierende resultat. Jeg har lagd spillet i Multimedia Fusion 2 (I wanna be the Guy ble lagd i MMF2 btw!). Jeg har tegnet mesteparten av spritsene selv, bortsett fra noen mobs o.l.

 

Jeg har ikke hatt tid til å lage mitt eget soundtrack. Så sett bort ifra et par sanger så har jeg "lånt" en del fra andre spill. Den orginale musikken er lagd av Martin Hagerup og Hans Uhre.

 

Her er en trailer til spillet:

 

 

Du kan laste ned spillet her http://www.mann-boy.com/mannboy2.htm

 

og hvis du faktisk liker spillet så kan du bli fan på facebook: http://www.facebook....oy/193760158350

 

Ha en fin dag!

Håkon

Endret av volodja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal aboslutt testes. Hvor lang tid har du brukt på å lage det? Selv holder jeg på med ett plattformspill i Game Maker 8 Pro, men det vil ta minimum ett år eller to. ;)

 

Et lite tips. Hvorfor ikke lage det i episoder og gi det ut som shareware? Da kan du gi bort den første episoden gratis, selge resten og tjene litt. :)

 

edit: typo

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Dette skal aboslutt testes. Hvor lang tid har du brukt på å lage det? Selv holder jeg på med ett plattformspill i Game Maker 8 Pro, men det vil ta minimum ett år eller to. ;)

 

Et lite tips. Hvorfor ikke lage det i episoder og gi det ut som shareware? Da kan du gi bort den første episoden gratis, selge resten og tjene litt. :)

 

edit: typo

 

Har drevet med det siden april, så det har tatt litt tid.

 

Vet ikke om det kommer noen "episoder", vil bli litt flinkere til å lage spill før jeg tar penger for det :p

 

Men har startet spilldesign studie ved NITH i høst og har startet å bruke Unreal Engine en del, håper at jeg kan lage noe litt proffere i løpet av studie.

 

Lykke til med spillet ditt btw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...