Gå til innhold

Test: Samsung E2370 Xcover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Om det stemmer med at den er ganske utilgjengelig over hele fjøla var nok jeg ganske heldig da jeg kjøpte en på Lefdal i dag :D

Akkurat denne typen telefon jeg har vært ute etter til å ha ved siden av hovedtelefonen min til bruk i skog og mark, hvor det kan være greit med en teletut som tåler en trøkk eller femten, og hvor batteriet faktisk varer lengre enn ett par dager slik det er med samtlige smartphones :D

 

Det at den er ganske ribbet på funksjoner til internett og slikt bryr meg egentli midt på ryggen, siden det er ikke dette bruksområdet jeg har tiltenkt den :p

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt to stk av disse nå på kort tid. Den første varte i to dager, så begynte den å skru seg av i tid og utide. Fikk så en ny en, den er det noe galt med. Alle samtaler som blir tatt høres grumsete ut og det er ekko for dem jeg prater med.

Har hatt en HTC HD Tuch i over et år nå, og den har vært igjennom ild og vann men virker ennå.

Så jeg anbefaler ikke GT-E2370.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tok telefonen av lading 9. september. Den har stort sett ligget i ro etter dette, kanskje 5-6 minutter med tale. Telefonen brukes av ungene når dem er på besøk eller lignende, skulle det dukke opp noe kan vi kontakte dem eller motsatt.

 

Det er fortsatt 3 av 5 streker igjen på batteriet, og nå er det altså over 7 uker siden lading. Meget imponerende :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nei, dette er en dårlig telefon.

Som Rondon sier, så begynner de å skrue seg av, og låser seg for ingen grunn. Min låser seg konsekvent 3 ganger til dagen uansett om den bare ligger i ro på benken - hvor eneste løsning er å skru den av+på igjen.

 

Jeg kan nesten stille klokken; 3 ganger, HVER forbanna dag.

 

Samsung "tror ikke på oppdateringer", visstnok, ifølge noen på Telebutikken her. Så disse feilene vil ikke bli opprettet, og det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe ny.

 

Takk til dere, Samsung.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Batteriet varte i 1 måned og 1 dag.

Hadde bare en taletid på 2 timer sammenlagt.

Og rundtomkring 200 tekstmeldinger (estimert, er ikke noe form for måler).

 

Batteriets volt var 3.52v ved utladdet tilstand.

 

Når det gjelder dekning så er mobilen litt ymse. Denns antenne er i bunnen. Men selv om det er ingen strek er den enda tilkoblet nett.

Lydstyrke og bass er ok. Lydnivået er bra i talehøytaler. Men den slår ikke Xperia x10 mini som min søster eier. Der snakker man kongemobil.

 

Når jeg ringer til Xperia x10 Mini og lytter på Xperia x10 mini opplever jeg ikke talekvaliteten (bass feks) så bra.

Mikrofonen er ikke av ypperste kvalitet.

 

Men ellers er den heeeeeeelt okei.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...