Gå til innhold

Nettopp formatert, får ikke lastet ned programmer


Tekk

Anbefalte innlegg

Hei!

Formaterte akkurat pc'en etter at windows hadde krasjet pga. virus...

Nå klarer jeg ikke laste ned noe som helst har prøvd flere programmer, men det kommer en feilmelding når jeg skal pakke ut alle, utenom Mozilla Firefox som jeg fikk innstallert etter å ha prøvd tre ganger. Har prøvd resten av programmene over 5 ganger hver. Jeg bruker Windows XP hvis det er til noen hjelp.

 

Et eksempel er når jeg skal pakke ut IE8, kommer dette opp: iesetup.exe - Fant ikke startpunkt

SHRegGetValueW startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, SHLWAPI.dll.

Endret av Tekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får i hvertfall ikke lastet ned MSN med Firefox... Bør jeg heller prøve Chrome eller Opera for å få lastet det ned i stedet?

 

Edit: Kommer "Kan ikke installere programmer.

Beklager, du kan ikke installere de valgte programmene på dette operativsystemet."

 

Har muligens funnet problemet...

MSN trenger tydeligvis Windows XP med Service Pack 2, og jeg har Service Pack 1... Er det mulig med en gratis update for å få Service Pack 2?

Endret av Tekk
Lenke til kommentar

MSN trenger tydeligvis Windows XP med Service Pack 2, og jeg har Service Pack 1... Er det mulig med en gratis update for å få Service Pack 2?

Du bør legge inn service pack 3 + etterfølgende oppdateringer (det finner du via Windows update og de koster ingenting. Med bare serviocepack 1 er din maskin utsatt fore en lang rekke sikkerhetsrisikoer og vil ganske raskt bli utnyttet av trojanere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...