Gå til innhold

Er denne gamer PC-en god nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist men ikke minst, det finnes ikke oppsett den prisklassen som spiller alle spill knirkefritt på max.

 

Det er bare en trist realitet at noen spill er dårlig kodet og at en enkelt 5870 kort ikke er nok til å gi deg det du trenger.

 

Dette betyr selvfølgelig ikke at du ikke vil bli kjempefornøyd, og du vil garantert få en svært god spillopplevelse med oppsettet, men bare for å ha det klart så må du ikke bli skuffet om Crysis Warhead ikke kjører knirkefritt på 1920 med 16x AA

 

Støtter forøvrig Slæpsern fullt ut om hovedkortet. Det er et kjempebra kjøp!

 

Syntes du skulle spandere på deg litt mer en "value ram"

 

Ta en titt i komponentguiden i signaturen min etter tre-kanals minne til i7 oppsett.

 

Du bør også slenge med en god CPU kjøler hvis du ikke har det. Du får ikke utnyttet gleden av å ha et i7 oppsett om du ikke klokker det litt ;) I tillegg til at det blir mer stillegående.

 

Hvor stor PSU har du? Er litt kjekt å vite.

 

Forøvrig så vil jeg gjerne anbefale to 460 GTX i SLi hvis budsjettet ditt tillater det :)

 

@ Muggost, før du gir råd bør du vite at det er gode råd :p Jeg mener ikke å være slem, men å gi råd om 8GB minne til et i7 oppsett må bare ta kaka av rare ting å si her på forumet.

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...