Tjohei Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Noen som har noen erfaringer med kundeservicen til Toshiba? Jeg vurderer å kjøpe en bærbar derfra, og lurer på hvordan livet mitt vil bli hvis det er noe galt med den... :wink: Noen erfaringer?
ols Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Mine erfaringer: Når det gjelder arbeid utført på maskinen: meget bra. Knusler ikke om det er tvil i garanti-saker. Men dyrt om det er utenfor garanti. Telefonsupport: Middels bra. Har hørt andre si omtrent det samme. Forøvrig: de maskinene som er bygget av Toshiba (iallefall Tecra modellene) oser av kvalitet. De billigste seriene sies å være bygget av Compal og er nok mer middels, men også de bærer preg av å være konstruert av erfarne folk. (ingen halvferdige løsninger/drivere osv). De billige modellene gir nok ganske mye for pengene mht til utstyr. Har du forresten sett den Tecra S1 som MPX har et godt tilbud på? (satt ned 5-6000, eller noe slikt). OK, dette var mer enn du spurte om.
Luke Lovegroove Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Nettsupporten deres er ganske bra. Brukte litt tid på å skjønne hvor jeg fant alt, men det gikk veldig fint. Så jeg fant alle drivere og programmer som var nødvendig for å redde min toshiba...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå