Gå til innhold

46 tommer led tv til ps3 og Kabel tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den ikke, men her er en til 46" LED under 8000, Sharp Aquos LC46LE600E.

Jeg har ikke erfaring med denne heller, men generelt har jeg inntrykk av at Sharp er et av mange merker som har en mer behagelig og naturtro bildekvalitet enn Samsung, som gjerne har litt bling-bling bilder.

Skrevet

Den tven der må dere bare styre unna. For det første så er det ikke slik at LED-tver har bedre bildekvalitet enn LCD. Det som avgjør er paneltype, bildebehandling og komponenter generelt. I den prisklassen der handler LED om TYKKELSEN.

Den tven der har samme bildekvalitet som LE46C535, LCD man får til 6000,-. Samme spec ellers også.

Har du 8000,- å bruke på tv så kjøp 40". Da får man fantastisk gode tver. Om det må være 46", så legg litt mer på bordet og kjøp Samsung LE46C655 eller sony KDL46EX500, evt LG 47LD750N. Samtlige har knall bildekvalitet og fåes for under 10 000,-.

Bare ikke kjøp UE46C5105, hverken fra elkjøp eller komplett...

Skrevet

Bare ikke kjøp UE46C5105, hverken fra elkjøp eller komplett...

Hva med billig-LED-en fra Sharp? Er den verdt penga? Der har de i alle fall ikke brukt LED for å gjøre TV-en tynn. Den er så vidt jeg forstår nesten 10 cm (uten stativ) og har bakmonterte LED, men uten lokal dimming. Gir det bedre bilde enn lysrør-baklys, eller er det bare strømforbruket det hjelper på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...