N1ko Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hei, jeg er nå ute etter en ny pult etter at min forrige har blitt til pinneved. Problemet er at det er umulig å finne noe som passer, har vært på både IKEA og Skeidar. Eneste løsningen jeg har funnet er IKEA's VIKA "bygg din egen pult" løsning, men jeg skulle gjærne hatt noe bedre. Tenkte jo også at det er buttloads av pcbrukere her, og de må jo ha en plass å stasje hardwaren sin Her er hva jeg trenger med pulten: - Rom til stasjonær pc. Den kan stå på gulvet, men det er helst ikke ønskelig. - Maks bredde: 160 cm, ellers kan målene være så store som de bare ønsker. - Helst tastatur/mus skuffe (dette er umulig å finne på møbelforetninger). - Bra design, ikke se alt for billig ut. - Plass til 24" skjerm, ekstern HDD, LITEN subwoofer og 2 små høytalere. Noen ideer? Hvilken løsning bruker du til hardwaren din?
notalive Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 (endret) Hei! Jeg har dessverre ikke noen produkter å anbefale, men du kan se igjennom nerdebuletråden, det kan hende du ser noe der som kan være av interesse. Håper du finner noe. Edit: Hvis du setter den stasjonære pc-en inni et skap eller lignende, må du være obs på at det kan bli for varmt hvis det er helt tett. Endret 28. august 2010 av notalive
N1ko Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Hei! Jeg har dessverre ikke noen produkter å anbefale, men du kan se igjennom nerdebuletråden, det kan hende du ser noe der som kan være av interesse. Håper du finner noe. Edit: Hvis du setter den stasjonære pc-en inni et skap eller lignende, må du være obs på at det kan bli for varmt hvis det er helt tett. Vet, en kompiss gjorde det etter jeg hadde advart han med 360 hans, så fikk han RRoD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå