Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mørke ringer rundt øyene.


Boris Yeltsin

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har slitt med mørke ringer rundt øyene siden jeg var liten (7-8 år gammel). Jeg har med tiden blitt vandt med det, men har i det siste irritert meg over det. Og det demper litt på selvbildet. Jeg er nå 23 år gammel, i den beste alderen. Så jeg lurte på om det finnes kremer eller noe triks for å bli kvitt dette.

 

Kan nevne at jeg sover 4-6 timer i hverdagen (legger meg i 23-00-tiden) jeg har prøvd å legge meg tidligere, men får ikke sove. Og kan sove så mye som 8-12 timer i helgene.

 

Setter pris på alle tips og svar

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å være et tegn på at nyrene er slitene. Har du fått sjekket dette hos lege ?

 

Husk å sjekke urin også fordi en blodprøve kan godt være innenfor det som defineres som normalt, men ved relativt store nyreproblemer så vil du få utslag også på blodet. Sjekk typiske leververdier også.

Lenke til kommentar
Gjest gjesten_fra_helvete

sjekk jern verdiene i blodet ditt.. har hatt dette selv fikk jern tabletter og noen andre syre tabletter av legen og er nå uten di stygge svarte ringene :p (folk trodde jo jeg var narkis siden jeg hadde svarte ringer rundt øynene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...