Gå til innhold

Norske Guilder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gotta love folk som dere...som nærmest tilter når folk kritiserer deres metoder å løse ting på eller diskutere på... :)

Jeg har fått med meg hvor mange ganger du har bumpet din egen guild post tidligere, derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Og Nagina, jeg har enda til gode å se en post hvor du klarer å forholde deg saklig og ikke-nedlatende i diskusjoner, så deg har jeg mistet respekten for dessverre.

Lenke til kommentar

 

Hold deg til din egen tråd...jeg vil tro folk har sett den, og har du ikke fått svar, er ikke folk interessert...

 

I like måte.

Det gav mening? Vel, gidder ikke starte en diskusjon som igjen ender med at du skal rakke ned på folk og deres meninger.

Til moderator: Slett gjerne diverse poster i denne tråden som ikke omhandler temaet for tråden.

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Hand of the Alliance er en helnorsk guild på serveren sylvanas som søker etter flere medlemmer til raid teamet for å starte progress i Tos Hc og fremtidige raids i Legion.

 

Litt informasjon om Guilden :D!

 

Vi er en gjeng med rimelige avslappet og hyggelige folk som raider på fredager.

 

Vi er alle 20+.( Vi ønsker spillere som er 18 år og  opp over :new_woot:  )  

 

Ved spørsmål, så kan dere henvende dere til oss her på forum eller ingame  :grin2:

 

Battletag for kontakt er:

 

Sandar#1822

Pandion#21963

Vrraknor#1496

 

Det er ikke altid jeg er innom på forumet,så kan ta noe tid for respons om jeg får svar her. Ber dere om å ta direkte kontakt ingame for en preik  :lol:.

 

Hva vi Ønsker av deg.

 

# Modenhet, egenskapen til å reagere, og håndtere situasjoner på en fornuftig Måte.

 

# Involvering, ikke bli stående på ta del i det.

 

#  Humor, det er et spill og vi ønsker å ha det Gøy.

 

Disse tingene håper vi skal skape et godt miljø :thumbup:

 

Vi ser fram til å bli kjent med deg og håper og høre ifra deg :grin:!

Endret av Gahlexx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...