Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bøyde nålene til prossesor hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg bort en tur. Du får ha lykke til med å finne ut av hovedkortet og så får du helt sikkert mer hjelp her inne til å komme helt i mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 1
Skrevet

@Man of war 1945

Når du ser på forsiden av manualen din. Hva er det fullstendige navnet på pcen din?

Står det noe i spesifikasjonene om brikkesettet på pcen?

Skrevet

Jeg skule se på prossesoren også tok jeg den ut så tenkte jeg "Dette er vel ikke så god ide" så da sette jeg den på igjen men da bøyde de nålene seg hva gjør jeg nå? :wallbash::dontgetit:

KJøp ny e så billig for AMD no så.
Skrevet

Jeg tror det er sprøyt pga dette:

Hei jeg trenger hjelp til overklokke prossesoren min navnet er AMD Phenom 8600 triple-core processor

speed 2300mhz (2.30GHz prossesor)

da lurer jeg på osen jeg går frem? er nybegyner på dette kan jeg få lit hjelp

takk for alle svar :)

Det kan godt være at TS har fått bøyd pinner, men det virker som trolling.

Skrevet

@Man of war 1945

Når du ser på forsiden av manualen din. Hva er det fullstendige navnet på pcen din?

Står det noe i spesifikasjonene om brikkesettet på pcen?

Nei men på hovedkortet står det med en klistre merke

U010091901784 PC RS740M0P8-8EKSDH

Skrevet

Har du et klistremerke på kabinettet som gir deg et serienr? Tenker ikke på lisensnr til Windows som står på en Microsoftlapp men en klistrelapp i fra Packard-Bell.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...