Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hei Jeg bare lurer på hva som er best og kanskje tryggest. Er det at gutten eller jenta bruker p-piller, bare lurer på om den fretidige sæden blir ødelagt av det? Sikkert litt rot, men det går sikkert fint. Noen lurer sikkert på hvorfor jeg ikke bare googler det, men regner med at jeg før bedre svar her på dette herlige forumet. - Fillip
Kokobananas Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Er p-piller for menn i det hele tatt kommet i bruk enda?
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hei Jeg bare lurer på hva som er best og kanskje tryggest. Er det at gutten eller jenta bruker p-piller, bare lurer på om den fretidige sæden blir ødelagt av det? Sikkert litt rot, men det går sikkert fint. Noen lurer sikkert på hvorfor jeg ikke bare googler det, men regner med at jeg før bedre svar her på dette herlige forumet. - Fillip Per i dag finnes det kun p-piller beregnet for kvinner. Så jeg anbefaler deg å la jenta stå for bruken av dem. Om en mann tar p-piller beregnet for kvinner så vil de ikke ha noen prevantiv innvirkning. Antar man kan få en del bivirkninger da, siden de bl.a. inneholder kvinnelige kjønnshormoner. Det jobbes fra flere hold, bl.a. i Norge, Tyskland og Japan, med p-piller for menn, men på det nåværende tidspunkt er dette flere år frem til man har en fungerende pille som kan slippes på markedet.
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Forfatter Skrevet 18. august 2010 Oja Syns jeg så for noen år siden på en amerikansk tv-serie at mannen skulle ta det. Takker for svar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Oja Syns jeg så for noen år siden på en amerikansk tv-serie at mannen skulle ta det. Takker for svar Vel... Jeg så på en amerikansk film at Arnold Schwarzenegger ble gravid en gang.
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Forfatter Skrevet 18. august 2010 (endret) Haha Var for tre år siden, tror serien heter One three hill vis jeg ikke tar feil Endret 18. august 2010 av Wizzlee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå