Gå til innhold

Tastatur med bakgrunnsbelysning


Anbefalte innlegg

Ok, Ok, så er dette en gammel tråd, men K800 er fortsatt i salg så det kan være interessant for noen likevel.

 

Mitt diNovo Keyboard for Notebooks forble mitt hovedtastatur lengre enn forventet. Derav dette forsinkede "reviewet". Nå kan jeg endelig svare på egne spørsmål. Jeg har nå hatt K800 i et par måneder, og er strengt tatt litt misfornøyd med tastene.

 

Jeg sammenligner nå med mine to foregående hovedtastatur privat, Logitech diNovo Edge (dyrt, og fortsatt å få kjøpt) og Logitech diNovo Keyboard for Notebooks (billigere, men neppe å få kjøpt, må ikke forveksles med de eldre diNovo cordless Desktop for Notebooks).

 

Problemet, slik jeg ser det, er at selv om disse tastene er like flate som på diNovo-tastaturene, så føles de mer rikkalause og det føles som om de må trykkes lengre ned. Dette gir en mer ujevn opplevelse og selv om tastaturet ser dyrt ut, så føles det ikke veldig nøyaktig. Jeg skriver nok langsommere og med flere korreksjoner på dette enn på dinovo-generasjonen.

 

Det er synd, for jeg tror dette fortsatt er det beste flate tastaturet av "nyere" Logitech-generasjoner..? Logitech oppdaterer ikke produktporteføljen så ofte som de gjorde før, virker det som.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...