Gå til innhold

PL: 21.08.10 Arsenal v Blackpool, Emirates Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei det hakker ikke hos meg. Eneste som er problemet her er at jeg av og til ikke får inn kanalen. Har viasat tuner. De hadde problemer for tiden som gjorde at ikke alle kanalene kom inn hele tiden. Håper de får fikset det snart, er drit irreterendes :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck get :( Jeg er en fucking student som betaler 400kr per måned, fram til nå har det vært bare tull... Masse problemer, omfg.

Hegland, hva med benken?

Skrevet

Pub da Fox, gogogo og møt Rome!

Scotsman-planen min ble cancelled, føler meg altfor fucked. Ser heller hjemme med broren her nå.

PL HD kanalen er smooth like a babys bum her også ja.

Skrevet

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Alex Song - Thomas Vermaelen Gaël Clichy

Jack Wilshere - Abou Diaby - Tomas Rosicky

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

Substitutes: Fabianksi, Djourou, Gibbs, Eboue, Fabregas, Van Persie, Vela

Liker ikke at vi kun har offensive spillere på midten. Ville heller sett Song på midten og Djourou som stopper. Dette skal nok uansett gå ganske greit. Vi vinner 4-1. Wilshere kommer til å herje.

Skrevet

Pub da Fox, gogogo og møt Rome!

Scotsman-planen min ble cancelled, føler meg altfor fucked. Ser heller hjemme med broren her nå.

PL HD kanalen er smooth like a babys bum her også ja.

Tør ikke hilse ham uansett :p Kanskje litt stalking, uansett jeg er utslitt og vil heller chille hjemme og se på kampen. Det ser ut som at det har bedret seg.

Hva er ditt tips i denne kampen? :)

Skrevet

Er egentlig litt skuffet over Wenger, at Arshavin får starte idag. Mens Vela må sitte i benken, synes at Arshavin var ikke bra i forrige kamp.

Skrevet

Litt enig, Fox, men Arshavin pleier å ha gode kamper mot lag som Blackpool. Syns dog han kunne kommet inn etter 70 min og kontret inn et mål, slik han pleier å gjøre mot slik motstand.

Skrevet

Godt med et mål nå, men er ikke helt fornøyd med bevegelse og formasjon enda. De står ofte feil plass til feil tid. Og der ble det nesten baklengsmål også, meget svakt. Stå på Arsenal! Hev dere litt!

Skrevet (endret)

Får håpe det, 10-laget spiller ofte bedre enn 11-laget.

Arshavin! :) Tar vel tilbake ordene mine

Endret av Fox
Skrevet

Startet utenfor da menmen... Rosicky og Walcott har vært pretttyy sick. Chamakh gjør ikke nok av bevegelse i feltet når Walcott f.eks har ballen ute på siden osv. Menmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...