Balsature Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hei Jeg har en Samsung Galaxy S som for øyeblikket ikke klarer å surfe på mobilnettet til telenor. Mest sannsynlig er noen innstillinger feil, men hittil har jeg ikke sett noe rart i oppsettet. Med en gang jeg fikk mobilen gikk det greit å koble opp mot 3G og EDGE, men etter en nylig utenlandstur klarer ikke mobilen dette lenger. Innspill?
Balsature Skrevet 18. august 2010 Forfatter Skrevet 18. august 2010 Jeg kan forresten motta og sende samtaler og sms.
VistaX Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Denne feilen har jeg også fått nå. Må koble meg på WiFi for å sjekke facebook, internett etc...
SvennP Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Dere må mest sannsynlig endre på APN instillinger. APN instillinger finner dere hos leverandøren deres. Telenor: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/internettpamobilen/index.jsp (Trykk på Generelle oppsett på telenor siden)
gammalerik Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 innstillinger-->trådløs og nettverk-->mobilnettverk-->tilgangspunktnavn Trykk menyknapp på tlf velg "tilbakestill til standard" Kan hjelpe hvis ting helt magisk ikke fungerer lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå