Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men of war - Assault squad

 

Versågod neste om jeg svarte riktig. Blir litt tregt om man skal vente i så mange timer på neste oppgave :new_woot:

 

Jeg ville gjerne hatt bare en-to timers frist fra man får bekreftet riktig svar før noen andre kan legge ut oppgave, så man slipper å vente. Selvfølgelig må man være påpasselig så andre også slipper til.. Kommer til å elske denne tråden :thumbup:

Endret av Blodsbaronen
Lenke til kommentar

Men of War er korrekt. For å sitere reglementet:

 

Et screenshot fra et spill blir lagt ut, og alle kan være med å gjette på hvilket spill det er. Den som gjetter riktig skal legge ut et bilde fra et annet spill. Han har 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil.

 

Dvs, det er du som skal legge ut et nytt bilde, Blodsbaronen. Og om du er 100% sikker på at du gjetter riktig, så kan du legge ut et bilde fra et nytt spill med en gang du svarer på forriges post. :)

 

Så vær så god og legg ut et nytt bilde.;)

Lenke til kommentar

Men of War er korrekt. For å sitere reglementet:

 

Et screenshot fra et spill blir lagt ut, og alle kan være med å gjette på hvilket spill det er. Den som gjetter riktig skal legge ut et bilde fra et annet spill. Han har 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil.

 

Dvs, det er du som skal legge ut et nytt bilde, Blodsbaronen. Og om du er 100% sikker på at du gjetter riktig, så kan du legge ut et bilde fra et nytt spill med en gang du svarer på forriges post. :)

 

Så vær så god og legg ut et nytt bilde.;)

 

 

Skjønner det. Men jeg blir ikke snurt om folk ikke venter 8 timer på meg...

 

 

Her er en ny:

post-135665-1283282401,1379_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...