Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Badestamp med innebygde subber? failtrain eller bra?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Sitter her med planer om å spare og kjøpe meg en trevarmestam type plass til 4-5 voksne.

Denne tenker jeg å montere på en måte som gjør at jeg får god plass under den :)

 

Det jeg i grunn lurer på er topic, altså skru fast noen grove eller flere små sub-høyttalere i bunnen.

 

Kan ikke tro det er umulig å få vanntett, og høyttalergitter eller noe i retning av armeringsjern-nett skrudd fast i høyttalerne og bunnen gjør at man ikke tråkker på disse.

 

Hva tror dere hadde skjedd? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyden beveger ser vel litt annerledes i vann, ser for meg at det skal mer energi til for å lage det helt store boblebadet :-)

Tror også membranene på høyttalerne ville slite med å jobbe i det mottrykket.

 

Jeg ville heller tenkt på noen sånne som jeg nå ikke husker hva heter. Det er høyttalere som ikke lager lyd, de lager kun vibrasjonen av bassen. Typisk kan du skru dem opp under sofaen slik at sofaen rister når det eksploderes i filmen. De ville du i tilfelle kunne feste utenpå stampen slik at de ikke var i kontakt med vann.

 

I tillegg tror jeg ikke jeg hadde festet dem i bunnen, men gjerne litt høyt opp på sidene, tror den effekten ville være bedre.

 

EDIT: Tro de kalles Bass shaker/ buttkicker / rumperister de jeg tenker på.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...