norpheus Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Når jeg spiller wc3 hender det etter en stund at alt stopper også får jeg den fine meldingen "you were disconnected". Jeg fikk i starten denne meldingen etter en kort stund da jeg kjørte w2k. Da fikk jeg noenj ganger også en errormelding om at jeg ikke har nok minne. Nå kjører jeg w98/w2k dualboot og får nå spilt en del lenger, men i så si hvert game der det er mange units (spiller for det meste TD og andre ums maps på FtF) blir jeg disconnected. Jeg har formatert utallige ganger, prøvd utallige drivere til alle komponenter i maskinen og er nå egentlig drit lei! Har også vært innom blizzard's support side uten å få noe hjelp. Har finni ut at ved å sette ned grafikken tar det lenger tid før jeg blir disconnecta. HAr noen hatt det samme problemet eller har noen løsning på dette problemet? HW: Amd 1.4ghz T-bird Abit Kt7a Soundblaster 128 PCI lydkort Sapphire RADEON 9500OPRO Cnet 200PRO NIC
Newman Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hvis du har adsl fra telenor og bruker den adsl installasjons cden som følger med, så kan dette skje ganske ofte. Last ned RasPPOE protokollen til win2000, den er 1000 ganger bedre. Hvis du ikke har telenor adsl så har jeg ingen god forklaring på problemet ditt. Husk å ALLTID skru av alt som bruker båndbredde!!! Selv om du har mye båndbredde til gode så får du mye høyere ping hvis du laster ned andre ting sammtidig.
norpheus Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Jeg sitter bak en router så dette er ikke problemet. Poblemet er der også uavhenig av router og det har ikke noe med internett å gjøre i det hele tatt. Det samma skjer også på LAN med vanlig Wc3.. Er det mulig at det er lydkortet som får Warcraft til å klikke? Høres egentlig ganske rart ut, men kan det være en mulighet?
KAS Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jeg vet lydkort har forårsaket tull med wc3 for mange, men dette har i de tilfellene jeg har hørt om bare påvirket battle.net
togga5140i Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 de kan være pcen din so gjør de eg va bort i de samme og de probleme ble eg kvitt når eg oppgraderte pc'n min.. eg fekk sann disconnected feil melding ganske ofte og noe anna ang. internett og eg fekk beskjed av Blizzard/battle.net om att de kunne være pcen de va noe gale me.. eg hadde: intel pentium 1.2 GHz 256MB Minne lykorte ekje eg sikker på skjermkorte va på 64MB (integrert) eg har no: AMD Athlon 64 +3200 2.01GHz 1GB Minne 128MB Skjermkort 5.1 lydkort (huska ikke i farten ka de het) har prøvd de 1 gang på nette etter eg oppgraderte pcen min og da satt eg i 5t ca i strekk utn problem :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå