Gå til innhold

Blackberry og Trigcom


koda19

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal kjøpe meg Blackberry curve,og titter nå på de ulike abonnementene som Trigcom har. Men det jeg ikke skjønner,er hva forskjellen på Talk og Berrytalk er. BerryTalk koster 200 kr i mnd,og Talk koster ingenting,ellers koster det det samme for sms og ringing. Men hva får man for den månedsprisen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Talk er uten binding. Så etter å ha hatt BerryTalk i 12 mnd vil du, iallefall i praksis, ha Talk. De 199,- i mnd er nedbetaling på telefon.

 

Itillegg så har du det som heter Berry Basic (BIS/BlackBerry Internet Service) med BerryTalk, som ellers vil koste 79,- i mnd.

 

Ok,takk for svar! Vurderer litt å velge Talk,så telefonregningene ikke blir så høye. Men jeg må jo da i gjengjeld betale en høy pris for selve telefonen.

 

Har du noen erfaring med Trigcom?

Lenke til kommentar

Dette innlegget svarer litt på spørsmålet ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047509&view=findpost&p=15343437

 

Syns Trigcom er helt greie, men prisene er skyhøye i og med at de har monopol på Blackberry abm i privatmarkedet. Jeg har Talk og et relativt lavt forbruk, men betaler rundt 350,-kr i måneden.

 

Takk for svar og link! Jeg sjekker en del mail og facebook i løpet av dagen,så tenker at jeg skal skaffe meg den pakken med 100 mb for 129 kr i måneden. Hvor mange sms sender du ca i løpet av en måned? Jeg sender en del sms,men ringer lite.

Lenke til kommentar

Dette innlegget svarer litt på spørsmålet ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047509&view=findpost&p=15343437

 

Syns Trigcom er helt greie, men prisene er skyhøye i og med at de har monopol på Blackberry abm i privatmarkedet. Jeg har Talk og et relativt lavt forbruk, men betaler rundt 350,-kr i måneden.

 

Takk for svar og link! Jeg sjekker en del mail og facebook i løpet av dagen,så tenker at jeg skal skaffe meg den pakken med 100 mb for 129 kr i måneden. Hvor mange sms sender du ca i løpet av en måned? Jeg sender en del sms,men ringer lite.

 

Jeg har Talk + Berry Basic + 100Mb, og forrige måned sendte jeg rundt 150 SMS'er. Du kan jo regne litt på hva regningen blir basert på at SMS koster 0,59kr stk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...