Gå til innhold

[Løst] Har et GTX480 som virker med stock kjøler, men ikke vann - hvorfor?


Anbefalte innlegg

Fikk nylig mitt andre GTX 480 som skulle innlemmes i min vannkjølte PC. Prøvde først uten å endre noe som helst (stock kjøler), og det fungerte fint. Så monterte jeg vannblokken (med tømming og fylling av systemet, usj), og da jeg aktiverte SLI virket det ikke (Device Manager ville ha det til at skjermkortet var blitt deaktivert fordi det var et problem med det, og Nvidia Control Panel hang seg opp). Full av frykt gikk jeg tilbake til standardkjøleren, og vips, der virket det helt fint igjen. Da var det håp, tenkte jeg, og monterte vanblokken nok en gang (det er totalt tre tømminger og fyllinger, folkens - så langt...). Men neida, akkurat samme problem.

 

Hva i alle dager kan dette skyldes? Man skulle tro at når det først ikke virker, så hjelper det ikke å gå tilbake til standardkjøleren. Skjermkortet er av merket Point of View, om det skulle ha noe å si.

 

På forhånd takk for alle innspill!

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EK sender ut "washers" gratis til GTX 480 eiere, så lenge du kan dokumentere at du besitter en block/kjøler fra dem.

De fleste utsalgsteder som har EK sine blokker i dag, får du med denne - men tidligere fulgte ikke denne med og er essensiel for "reinforcer".

 

from EK Support <[email protected]>

to [email protected]

date Fri, May 28, 2010 at 2:13 PM

subject RE: Contact Form

 

Hello,

 

It will be sent today as I do not know what stock aquatuning has.

 

Best regards,

Gregor

 

-----Original Message-----

From: EKWaterBlocks [mailto:[email protected]]

Sent: Friday, May 28, 2010 2:11 PM

To: support

Subject: Contact Form

 

 

 

Name:

E-mail:

Telephone:

Comment: Hi

 

I would like you to send me a washer for the "EK-FC480 GTX" i ordered from www.aquatuning.com. Unless you can confirm that you already provide those in the newer packages, since my order was sent yesterday.

 

Your Manufacturer's ID: 3831109830154

Aquatuning product ID: 12353

My ordernumber with Aquatuning: XXXX

The order has been shipped to me yesterday.

I can also fax you my order receipt, if necessary.

 

My mailing address:

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...