Gå til innhold

Kvinneguiden.no og mat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I familielivet i dag er det nok aller mest kvinner som planlegger, kjøper og lager middagen hjemme. At mange mannfolk har matlaging som hobby tviler jeg ikke på, men kvinnene står nok enda for mye av matlagingen i hjemmet. ;)

 

Men man kan jo like ofte havne på dinmat.no, matprat.no og andre uavhengige matsider når man søker etter oppskrifter.

Lenke til kommentar

I familielivet i dag er det nok aller mest kvinner som planlegger, kjøper og lager middagen hjemme. At mange mannfolk har matlaging som hobby tviler jeg ikke på, men kvinnene står nok enda for mye av matlagingen i hjemmet. ;)

Det skal ikke så allverdens mye til for å kunne koke opp en pakke med suppe fra Toro. Nu var vel snarere spørsmålet basert på hvem som var flinkest/mest erfaren, ikke hvem som driver mest med matlaging i hjemmet. Det er ingen nødvendighet at mer tid fremfor komfyren medfører mer dyktighet.

Vedrørende Gypsys kommentar om at kvinner generelt er bedre enn menn vil jeg avfeie det som intet annet enn synsing. Det var nok muligens slik før i tiden, men ikke i dagens samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...