Gå til innhold

Er dette normalt fra komplett?


Anbefalte innlegg

Hei betilte en pc for en uke siden og den har stått åpen siden da.

Idag kom det en mail fra dem.

 

Hei.

Vi ønsker å gratulere deg med valg ny PC hos komplett.no. Siden det er en såpass dyr PC så ønsker vi bare å få bekreftet din bestilling per mail. Dette er for å unngå svindelforsøk ol. Kan du bekrefte at du ønsker å bestille ordrenummer xxxxxxxxx

 

 

Kan jo skjønne at de vil unngå svindel men er det her vanlig praksis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ein ferdig PC, eller er det ein Komplett skal bygge for deg?

 

Komplett har forøvrig ei Facebook-side og ein brukar her på forumet (Komplett-Marius, trur eg, sjekk superweekend-tråden, han postar hyppig der), eg trur du får raskare svar frå offisielt hald derfrå. :)

 

-Edit-

 

Om dei unngår så mykje svindel på denne måten veit eg ikkje, men det er vel kanskje for å spare seg arbeidet med å bygge den, om du skulle ha funne noko anna du heller vil ha.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Kommer jo ikke til å gi noe bank info i mailen men synes bare det var merkelig fremmgangsmåte.

Har aldri opplevd lignende fra andre butikker (men skal sant sies at jeg har aldri bestil noe så dyrt heller)

 

Får bare vente nå....

Endret av PoNdUs
Lenke til kommentar

Har bare vært borti slikt som dette en gang tidligere.

Bestilte ny TV til mora mi og betalte med mitt kreditt kort.

Da ble det et helvetes masse leven med Amentio, angivelig fordi det ikke var samme navn på kort kontra kunde.

De var frekke, ufine og jævlige mot meg. Trønderne på telefonsupporten deres kom med ufinheter til meg på telefonen.

Enden på visa var at jeg avbestilte fra de, og bestilte den samme tv'en fra Netshop.

Heldigvis arbeider det ikke sinnssyke, ufine white-trash-trøndere med dårlig diksjon hos Netshop, så der gikk det smertefritt.

Lenke til kommentar

Det er en pc som de skal bygge for meg alså deler jeg satt sammen fra http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=11106 .

 

Er det bare meg, eller er standardkonfigurasjonene på de maskinene der veldig lite for pengene? :hmm:

 

Denne listen er helt identisk med Komplett Extreme - Volcano: Fermi edition, og det ble ca. 4.500kr billigere, og tre års garanti er ikke verd 4.500. Tror jeg sender en mail til komplett, så kansje de kan ordne opp litt.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Om du framleis ikkje har funne ut av det, vil eg foreslå å ta kontakt med Kompletts kundeservice, enten via telefon eller mail :) Dei kan nok svare kjapt og greit.

 

Du må da være en rakettforsker? Hvorfor skal han ta kontakt med Komplett? Da vil han jo faktisk få svar på det han lurer på. Mye mer spennende å spekulere og skrive masse tull her på forumet. Det skaper god underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...