Gå til innhold

Colin McRae Rally 3.0 kommer !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-31 13:45, BarTleBy skrev:

Colin 3 blir DRITTØFT har sett noen filmer til det og lyden er utrolig bra helt realistisk. håper at publikum og trærne blir litt bedre i denne versjonen her da!!


og TOca 3 blir også DRITTBRa tøff historie på spillet da =)



 

Toca 3 ?!? Er ikke det 1'ern som kommer da? Ikke vet jeg :razz:

 

Quote:


Dette er gammalt nytt, hviste det for over 1 halvt år siden...



Mvh Nissen


 

Hvor opplyst du er driter jeg i. Eneste jeg bryr meg om er at spillet kommer. At andre vet allerede om det er helt meningsløst. Jeg må no opplyse andre uvitende CMR2 spillere! Det var eneste grunnen til at jeg startet denne treaden. Du sa det sikkert fordi du tror du er noe og at du ville skryte over dette. Men det er da min mening.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


On 2002-02-01 12:20, tja||anal skrev:

Syns Colin McRae Rally 2 sugde!!! Elendig physics på bilen og nei...æsssjjj


 

Uffa då .. ! Stakkars liten!

 

Hva er det som er så vanvittig dårlig med handlinga på bilen der da? Har du kjørt bil? Altså mer enn 90 km/t? Har du sladdet noen gang? Det tror ikke jeg.. For handlinga til CMR2 er enormt bra!!

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-01-30 22:44, SintBrus skrev:

Endelig!! Det jeg har ventet mest på! Etterfølgeren av det mestselgende spillet!


Da blir lommeboken enda fattigere.


Toca Racer (Se Sign)

Colin McRae Rally <a href=http://www.codemasters.com/colinmcrae3/front.php>3.0</a>


Du dæskelen døtte!! (Sorry for dialekten, men jeg gleder meg så sinnsykt!!)


CMR3 ser jo veeeldig bra ut! Btw; Har problemer med CMR2 i XP. Lar seg ikke installere? Tips?



Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 20:41, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-02-01 12:20, tja||anal skrev:

Syns Colin McRae Rally 2 sugde!!! Elendig physics på bilen og nei...æsssjjj


 

Uffa då .. ! Stakkars liten!

 

Hva er det som er så vanvittig dårlig med handlinga på bilen der da? Har du kjørt bil? Altså mer enn 90 km/t? Har du sladdet noen gang? Det tror ikke jeg.. For handlinga til CMR2 er enormt bra!!

 

 

Eheh..ja..og det er langt i fra sånn en bil oppfører seg sånn i svingene..men kan vel alltids prøve Colin mækkreij 3 når den tid kommer...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Jo da...gleder meg som en liten unge selv jeg...MEN DET ER LEEENGEEE TIL HØSTEN :razz: (som sikkert blir til både jul og vår 2003...)

 

Mange spill som kommer til og gjøre meg fattig skjønner jeg...

MOH:AA

Project IGI 2

Hidden & Dangerous 2

og sikkert masse andre :grin:

 

Hehee...morsomt å lete frem gamle tråder i de tidlige timer... :p

Ser ut til at jeg var ganske riktig i min antagelse...Colin 3 kommer på PC nå 13. juni (så det ble både jul, vår og sommer faktisk...Codemasters liker å utsette spill, lover dårlig for OFP 2...gjetter jeg på en sen 2005 utgivelse? :wink: )

Status på de andre spillene:

MOHAA: Fortsatt kongespill, beste WWII singelplayer spillet hittil! Absolutt verdt penga!

IGI 2: ummm, tja...nei...ok I guess....

H&D 2: omg...trodde jeg virkelig at det spillet ville komme ifjor? ...men det kommer jo kanskje i høst/vinter da :roll:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde demoen igår. Ble svært imponert over lydeffektene ivertfall. Når du satt inni bilen var det ingen instrumenter. Kun noe uklart svart noe. Vel det er jo en demo men 95% ferdig. Styringa klarte jeg ikke å venne meg til i det hele tatt. Bilen dro ut av veien hele tida og når du skulle rette opp skjedde det først lite eller ingenting og så snudde bilen seg trill rundt. Fikk plutselig full styring. Ble veldig mye vingling og kræsjing. Ble nesten minnet på hvor dårlig Toca Race Driver var i styringa (Samme selskap Codemasters). :evil:

Prøvde å still litt på deadzone etc. men det hjalp bare litt. Vi får se hvordan sluttresultatet blir før man forhåndsdømmer. Irriterende at ikke jeg kunne bruke Act Labs shiftern min dog.

Lenke til kommentar

enig. Vente meg ikke til styringen i det hele tatt, pluss at force feedbacken ikke så ut til å virke. Må innrømme at jeg har skyhøye forventninger til dette spillet. Venner meg sikkert til styringen etterhvert. Foreløpig synes jeg det ikke innfrir helt :-I

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...