Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog: Nissan 200sx S14a Racing Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Nå nærmer det seg tiden å hente ut igjen bilen fra Vinterlagring snart, regner med jeg henter den i midten av April..
Blir spennende å se den igjen og å se om den vil være med hjem igjen.. :p

Samtidig har jeg begynt litt i tenkeboksen om hva jeg skal gjøre med den, tanken er å selge den samt å selge Audien for å gå til innkjøp av noe annet, men vet ikke helt om jeg skal selge slik den står eller gjøre den ferdig for å så selge. Om det ikke blir så jeg beholder den når den er ferdig..

Lenke til kommentar

hehe, den går nok ikke for under 130, minst :p

Går 3 registrerte Skylines bare i området Biri-Lillehammer, 1 R33 GT-R, 1 R33 GTS og en R34 GT-T. + Noen på Hamar og Gjøvik også.. Gikk regga et par R35 på begge stedene også for ei stund siden.. Vært et par R34 GT-R på skilter på Gjøvik også :p

Men tanken er Skyline ja, kommer bare helt ann på om man selger bilene jeg har og om jeg får lån og finner en til en vettug pris..
Er nok en stund frem i tid fremdeles er jeg redd..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Går en R32 GT-R ja, men den sliter med rådebank så vidt jeg vet. R33 GT-R, R33 GT-S og R34 GT-T står inne for vinteren, R34'n skal bygges om til GT-R utseende.

Harvært Mange S14 her i byen de siste årene, har en følelse av at mange har sett min da jeg bor midt i byen ? Mange som har kommentert at de har sett den og veit hvor jeg bor uten at jeg aner hvem noen er ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

post-95668-0-95694500-1526415961_thumb.jpg

 

EU kontroll i dag, noe som resulterte i 1 2r feil, utett sylinder i en calipper bak.

Greit med feil det på en så gammel bil men smått irriterende da jeg byttet kalippere rundt hele bilen i fjor..

Har forsøkt å få tak i rep sett men dette er ikke å oppdrive her i landet virker det som, så har i stedet bestillt en ny calipper..

 

Bilen begynte plutselig å slite med høy temp i går og i dag, kokte nesten for meg i dag slik at jeg kjøpte ny termostat, monterte denne og får se om den blir i litt bedre humør av det. Får ikke brukt bilen på noen uker nå men satser på at det ble bedre..

 

post-95668-0-09510800-1526416104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Calipper ble byttet og bilen gikk igjennom EU.

Vedrørene tempproblemer så ser det ut til at det var dårlig kontakt i kontakta til AC vifta som gjorde slik at kjølevifta ikke klarte å kjøle ned bilen i den varmen som var. Fremdeles litt ustabil i temp men det tror jeg ordner seg når jeg får lufta kjølesystemet.

 

Tok oljeskift på bilen også her en dag, samt dagen etter så fikk jeg byttet VVT hjulet igjen, denne gang til et splitter nytt et, og jeg har fått tilbake bunndraget i bilen som har vært borte ei stund. Bilen fjusker litt men skal bytte plugger og se om det kan gjøre underverker :)

 

post-95668-0-16362300-1528748515_thumb.jpg

 

Gammelt vs nytt

post-95668-0-46766300-1528748535_thumb.jpg

 

Trenger å senke den igjen litt ?

post-95668-0-16968300-1528748597_thumb.jpg

 

Eksremværet gjør bilen støvete og fæl, trenger mye vask ?

 

post-95668-0-97595500-1528748621_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...