missy Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 er ny her på forumet, kall meg missy er også ganske ny til gaming, men lurte på om noen kan foreslå noen spill i clive barkers undying stil? det er jo bare så synd at det ikke kommer noen oppfølger, spiller undying for andre gang at the moment! liker hele horror konseptet, det blir litt mer voksent enn alle gørr spillene der ute, og litt mer av en utfordring med tenking og sånnt men ikke for mye da.. lol.. anyway, snakkes!
NoLimit_^ Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Velkommen til forumet Missy Det er ikke altfor mange spill som ligner på Undying, men kanskje doom III vil rette litt på det?
Tandamram Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Nå er jo disse blitt litt eldre spill men se om Alone in the Dark-serien er noe for deg. Det er en serie i stil med Undying hvis du ser bort i fra at det ikke er FPS. Alone in the Dark 1-3 er jo noen år gamle nå så grafikken er så som så. Story og gameplay er helt utrolig og enkelte episoder holdt på å skremme vannet av meg 4'ern kom for 2-3 år siden og har betraktelig bedre grafikk enn forgjengerne. Jeg har aldri runda det så det er alt jeg kan si... Her har du en review av spillet. Håper det er noe for deg!
siDDis Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 til gamecube har du resident evil serien og eternal darkness
TST Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 2. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg