Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et motell over gata, og to hotell 5 minutter unna med bil. Motellet er vel 150-200kr natta, hotellet opp mot 400. Kan til gjengjeld sove fire stk på et hotellrom da, så da blir det billigere per pers.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte også på det. Tar med meg to-tre kamerater. Nå har dem forsåvidt bruker, dog ikke akkurat spesielt aktiv : p Siden vi kommer fra Bodø så vil jo vi ta tog, samt bo på et så billig, men nokså ok hotell. Hvis vi spleiser burde det vell ikke være så dyrt.

• Liker 1
Skrevet

Man trenger ikke hotell alle nettene heller. Første og siste natta pleier de fleste å være i skipet :)

Hvordan er det med pc utstyret ? Skal man bare la det så der ?

Skrevet

Ja. Ingen som tar det. Jeg hadde et lydanlegg til 300k stående, samt laptop til nær 20k og stasjonær + skjerm til det dobbelte. Det er jo folk over alt, svært sjeldent noen tar noe. Da er det i såfall en mus, ekstern harddisk - eller i verste fall en laptop.

Skrevet (endret)

jada, pc utstyret står der når du sover :) ikke noe problem, bare allier deg med noen naboer så ser de etter tingene dine :)

Ok, takk for svar

Ja. Ingen som tar det. Jeg hadde et lydanlegg til 300k stående, samt laptop til nær 20k og stasjonær + skjerm til det dobbelte. Det er jo folk over alt, svært sjeldent noen tar noe. Da er det i såfall en mus, ekstern harddisk - eller i verste fall en laptop.

Seriøst ? Hadde du med deg et stereoanlegg til 300k ? Du er syk mann.

Jeg går utifra at vi i HW-rekka passer godt på ;) Kan iallefall stole på meg :p

Det var det jeg tenkte meg :p

Endret av Mr. A
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...