Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ikke har fått med seg det, så blir Komplett.no å finne på årets TG :thumbup:

Barf. Skulle mye heller sett at PS kom seg dit, men de er liksom ikke så gode til å markedsføre seg lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år siden kom jo komplett med ting til en masse penger, de solgte ikke en eneste ting, bare ga bort :thumbup:

Da ber vi på noe ekstrem omrokering av rekker, slik at hw-rekka blir plassert rett ved Komplett standen :ph34r:

• Liker 1
Skrevet

jeg og Slimda spiller på samme relam og skal sitte sammen :D

Sweet, Grim batol right? :)

Quel'thalas tror jeg den heter. Begge to spiller furry <3 ( ally)

Skrevet

Nei, ingen veit det, fordi det ikkje er lagt ut noko. Men eg er rimeleg sikker på at du må vere >= 10 for å verte rekna som gruppe, grupper under 10 har ikkje fått gruppestatus tidlegare.

Skrevet

Nei, ingen veit det, fordi det ikkje er lagt ut noko. Men eg er rimeleg sikker på at du må vere >= 10 for å verte rekna som gruppe, grupper under 10 har ikkje fått gruppestatus tidlegare.

Vi er 13 stk, så så lenge det er 10 som er kravet er det np. Mente å ha hørt det var 15, og da trenger vi jo fler :p Har sendt en mail, kan poste her når/hvis jeg får svar

Skrevet

Jeg er veldig interessert i to billetter. Betaler nesten hva som helst!

Ta kontakt hvis du har to til overs.

41768393 eller [email protected]

Anbefaler at du holder et øye med billettforumet på forum.gathering.org, og at du stiller deg i kø på geekevents.org :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...