Gå til innhold

trenger ny skjerm 22-25 tommer brukes til spilling og film

Boll1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

trenger ny skjerm 22-25 tommer brukes til spilling og film.

pris 2000-4000

takk for svar :)

Endret av Speedfrog
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann, jeg er litt på utkikk etter det samme som deg.

Fant BenQ 24" LCD G2420HD 2 stk. på komplett og har siklet litt etter den... noen som har erfaring med slikt eller vet noe om det? Om ikke annet får man mange cm^2 skjerm for pengene :p

Endret av Fronth
Skrevet (endret)

CNET Editors' Choice Award-Sept 09, søk litt på reviews, har fått veldig gode kritikker. Men la

faktisk merke til at det har kommet en ny versjon, XL2370-1. Vet ikke om den er til salgs i Norge, eller om netbutikkene ikke oppgir det nye navnet.. :dontgetit:

EDIT: Samsung kundesupport sier at den ikke er til salgs på det nordiske markedet. :(

Endret av Thinkfree
Skrevet

"If you're new to this type of monitor, you should know that a 120 Hz display is just one link in the 3D chain: without 3D glasses and a powerful new graphics card from NVIDIA, you won't be able to get the most out of it."

jeg tror ikke jeg gidder å sitte med 3D briller + at jeg vet ikke hvor bra grafikkort jeg har, hvordan ser man det?

Skrevet

Det er bare hvis man ønsker 3D - som forøvrig ellers er en kostbar affære. 120 hz ellers er ypperlig til gaming, grunnet veldig lav ghosting effekt. De skryter av fargegjengivelsen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...