Gå til innhold

Stilhjelp til 18 årig gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med de andre når det kommer til genseren, og hva du har under. Buksene er litt for lange, du kan eventuelt lage en liten brett for å skjule det samtidig som det ser bra ut?

Hvis du har en enkel hvit skjorte du kan ha under, blir det ikke for formelt synes jeg :) som Thrice sier, forskjell på Alta og Asker og.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Tenkte jeg bare skrev her, siden emnet er relatert, og dere som skriver her later til å ha peiling langt utover det man forventer å finne i klebutikker etc.

 

Jeg så en film forleden, hvis tittel jeg ikke husker, der en mann på min alder (~20år +) hadde på seg en sort turtleneck (gode gamle pologenseren med høy hals), noe alla denne;

 

http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=4356856&origkw=turtleneck&kw=turtleneck&parentPage=search

 

Han hadde ellers et tilsvarende antrekk som mannen på bildet; sort turtleneck, sorte bukser, sort skinnbelte m/sølvfarget spenne og sorte skinnsko av penere sort (beskrivelse for de av dere som ikke gidder trykke på linken). I tillegg hadde han en grå dressjakke/blazer utenpå, slik at turtlenecken fungerte som substitutt for skjorte og slips. Googlet litt rundt på det, og fant en litt dodgy-looking bloggpost med noe "the 7 best turtlenecks for winter 2010".

 

Ivertfall, here goes; er dette et antrekk som vil dukke opp nå i vinter, og ser det bra ut ? Er 184cm, mørk blond og litt bredskuldret; ellers normal bygd. Er dette et antrekk jeg kunne ha brukt (skulle det være et dugende antrekk), eller er det forbeholdt folk med strekformet kroppsfasong (typen på bildet)? Fyr løs :)

Lenke til kommentar

Det er absolutt et antrekk som funker, men imo er det penest på folk med en viss type kropp (f. eks. personen på bildet). Har brukt det selv noen ganger, men i andre farger enn svart. Skal dog sies at jeg kun bruker det av praktiske årsaker (pga kulde), for jeg syns skjorte er penere 10/10 ganger.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Uhm.. Ser for meg en blanding av Steve Jobs og en leiemorder av et slag. Men det er ingenting som hindrer deg i å teste det ut hvis du liker det.

 

Tut tut, det kan absolutt se bra ut.

 

steve-mcqueen-3-0308-lg.jpg

 

Tommy+Hilfiger+Spring+09+(6).JPG

 

mcqueen.jpg

 

Edit: Når Steve McQueen bruker det er det foolproof ;)

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Da var nye t-skjorter kjøpt! Sikkert ikke nødvendig med bilde, men jeg slenger like gjerne opp ett.

 

post-136473-1282681678,2992_thumb.jpg

 

Kjøpte samme i svart også. Tror nok jeg må kjøpe inn flere av disse, syntes de var veldig greie og syntes de var finere enn vanlig crewneck t-skjorter. Så etter noen andre ting jeg kunne kjøpe, men fant ikke noe særlig jeg likte. Får heller ta en dag i Oslo og ta en skikkelig shoppingrunde.

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Godt å høre! Skal se i dag om jeg finner en i navy og. Må virkelig få opp farta med å kjøpe mer klær, syntes jeg har så lite. Syntes det meste blir helt bom, siden det meste jeg har er av typen jeg hadde på i første post. Og av gensere har jeg nesten bare hettegensere.

 

Hvis noen har noen tips til hva jeg kan kjøpe sier jeg ikke nei takk! Heller ikke til bilder... Men nå syntes jeg at jeg ble masete, skal se om jeg finner noe selv i dag, salg i hele byen!

Lenke til kommentar

Det er ikke noe i veien i å spørre. Det er litt tidlig enda, men en god og tykk ullgenser er fint og praktisk når det blir litt kaldere. Et par fine høstsko er også en nødvendighet. Det er veldig mange, inkludert jeg en del av tiden som feiler totalt på sko-området. Jeg har tatt noen grep denne sesongen og skaffet meg to til høsten i tillegg til senhøst/vinterskoene jeg kjøpte i fjor. I tillegg kan det nevnes at skjerf kan brukes til å forandre på samme eller tilnærmet like antrekk siden du har en liten garderobe. Et par fine hansker er heller ikke å forakte når sesongen krever det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...