Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun stopper like før hun oppnår orgasme


Gjest whaaat

Anbefalte innlegg

Gjest whaaat

Halla, er uten råd snart, prøvd litt av hvert med madammen og føler meg egentlig bare lett faila, har hatt partnere før og har aldri vert noe problem og anser meg ikke som et villdyr i senga men vet jo at jeg ikke er verst heller. Hver gang vi har sex så bygger det seg helt opp og akkurat i det hun skal til og nå klimakset stopper det helt og hun er back on scratch. Hun greier og gi seg selv orgasme men det er så vidt det går, da bruker hun godt og vel med tid og er nesten så armen hennes dauer sjøl etterpå, hun sliter med og få det til da og men da går det liksom. så da tenkte jeg jo egentlig at det var spikeren i kista og at nå kunne jeg gå og legge meg siden jeg ikke får det til. Jeg sa til hun hvordan jeg følte meg på området nå enkelt fordi jeg ikke kan ta hun til topps og det gnager veldig på hun og å hun føler det er "hennes" skyld og braste faktisk i tårer. Er ikke noe "stort" problem, altså sex'n er helt herlig, virkelig på topp og jeg vet hun nyter den for hun er up to anything anytime, men vil liksom greie og strekke helt til topps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest whaaat

Ja har lurt på om det er en psyikisk barriere jeg og. Altså vi har jo ikke vert ilag så lenge. Vi holdt på i rundt 2 mnder før vi gikk "official" eller hva man skal si så har vi vert sammens i 2 mndter etter det.

Lenke til kommentar

Ah, den er kinkig siden jenter opplever den "jeg må tisse følelsen" som er ok helt for seg selv, men som blir til en: "AMMAGHAD TENK OM JEG FAKTISK TISSER MENS JEG HAR SEX MED HAM! HAN KOMMER ALDRI TIL Å SE PÅ MEG IGJEN!"

 

Det jeg, og mange andre jeg kjenner, bruker for å komme over akkurat den kneika er: først prat med henne og finn ut om det er dette hun frykter, om det er tilfelle: forklar at det ikke bryr deg i det hele tatt. Ha en håndduk tilgjengelig om det gjør henne mer komfortabel, og ikke minst hva du sier mens du holder på. Prøv å gjenta: "Kom for meg! Jeg vil se deg komme! La det komme! La det skje!" osv.

 

If all else fails, ta henne med til badekaret, rinse and repeat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Kom for meg! Jeg vil se deg komme! La det komme! La det skje!" osv.

 

Akkurat det der tror jeg kan være veldig stressende for mange. Alt fokuset på at hun "må" få orgasme gjør ofte at nettopp det ikke skjer.

 

Ellers ganske enig med deg.

 

blir g punkt da, hun er for følsom ved klitorisen så det kiler om jeg er borti den med både fingre og tunge desverre :p

 

Det skal jo kile. Krible og rykke i beina og magen! Herlig!

Lenke til kommentar
Gjest whaaat

 

Det skal jo kile. Krible og rykke i beina og magen! Herlig!

 

Ja men hun er generelt kilen, skal så vidt være borti hun før hun skvetter til, og har alltid langt forspill og har prøvd alt mulig rart som er nevnt og annet for og gå forsiktig frem mot den men hun kan holde seg 2-3 sekunder så er det sånn nesten bryte ut i latter siden det kiler så fælt for hun

Lenke til kommentar

Hver gang vi har sex så bygger det seg helt opp og akkurat i det hun skal til og nå klimakset stopper det helt og hun er back on scratch.

"Kom for meg! Jeg vil se deg komme! La det komme! La det skje!"

Seriøst? Det er jo ikke snakk om at dama holder igjen med vilje, legger du press for dama med tanke på å komme, kan du jo ofte banne på at det er akkurat det som ikke kommer til å skje.

Tilbakemeldingene fra mine partnere er at de digger akkurat dette. De tolker det ikke som press, men heller at jeg vil at dem skal komme - noe som gjør dem enda mer tent.

Lenke til kommentar

Ja har lurt på om det er en psyikisk barriere jeg og. Altså vi har jo ikke vert ilag så lenge. Vi holdt på i rundt 2 mnder før vi gikk "official" eller hva man skal si så har vi vert sammens i 2 mndter etter det.

 

Kan godt være det er noe av årsaken, men ikke nødvendigvis. Som nevnt tidligere her er det mange jenter som får den følelsen av at en må tisse. Andre ganger kan det rett og slett bli for intenst. Når man føler et press om å få orgasme kan det også bli litt vanskelig. Kan jo også nevne at det er et fåtall jenter/kvinner som oppnår orgasme ved vaginal stimulering. Jeg selv synes ikke orgasme i seg selv er så viktig, men heller veien dit.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar

Det som skjer er at hun føler et press for å få orgasme med deg, og klarer det ikke helt på slutten. Orgasmen er like mye i hodet som i kjønnet, og klarer hun ikke slappe helt av like før det skjer, er hun tilbake på scratch igjen.

 

Det blir som hvis du sitter og fapper og er ukonsentrert eller ufokusert, så kan du holde på i 2 timer uten at det skjer noe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tilbakemeldingene fra mine partnere er at de digger akkurat dette. De tolker det ikke som press, men heller at jeg vil at dem skal komme - noe som gjør dem enda mer tent.

Det spørs jo på situasjonen. Mange av dine partnere du har hatt sex med i fire måneder uten at de har kommet, samtidig som de vet du er frustrert fordi de ikke har kommet?

Lenke til kommentar

Det spørs jo på situasjonen. Mange av dine partnere du har hatt sex med i fire måneder uten at de har kommet, samtidig som de vet du er frustrert fordi de ikke har kommet?

Tror det lengste jeg har hatt sex med ei jente, uten at hun har fått orgasme, var totalt tre ganger. Ellers har alle faste partnere, absolutt ikke alle ONS, fått orgasme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...