Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Prøver meg på server, kan ikkje opne port


Anbefalte innlegg

Eg er ganske engasjert i eit spel som heite Minecraft. Utviklaren gav ut server-software i dag, og eg ville så klart prøve å hoste ein privat server.

 

Det må seiast at eg er ganske grøn når det gjelder IP, Server, DNS, Port osv osv, eg er berre google-klok.

 

Serverprogramvara fungera fint, eg kan koble meg på gjennom min interne IP heilt fint. Mn ingen andre kan koble seg på utanfrå, med mi eksterne IP-adresse.

 

Eg trur dette skjer fordi eg ikkje klarar å opne port 25565 skikkeleg. Den porten MÅ vere open for at serveren skal fungere. Eg er kobla til eit trådlaus (I know :roll: ) nettverk.

Ruteren er D-link DIR 635, og modemet er eit slags gammalt skrap frå telenor.

 

Eg kan prøve å opne port 25565 på Port Forwarding, Application rules og Virtual Server. Det skjer ingenting, ingen kan koble til serveren, og i følge http://www.canyouseeme.org/ er porten fortsatt utilgjengeleg.

 

I windows-brannmuren har eg laga eit unntak for port 25565. Det fiksa helder ikkje problemet.

 

Eg har Windows Vista home premium. UPNP er enabled både i vista og på ruteren. Veit ikkje om det har noko å sei.

 

Eg prøvde å leite etter hjelp på D-link sine nettsider. http://www.dlink.com.au/tech/Default.asp Eg gjorde alt som stod under Port Forwarding, Application rules og Virtual Server. Ingen suksess.

 

Eg har ikkje peiling på kva som er gale :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper problemet ditt er at du har to routere, både skrapet fra Telenor og D-Linken.

 

Gå inn på Telenor sine sider og finn anvisningen for hvordan du setter opp Telenorboksen i brigde modus. Deretter setter du opp D-linken til å håndtere trafikken med PPPoE - brukernavn og passord og lar denne dele ut IP-adressene.

 

Deretter skal det holde og forwarde/åpne portene i D-Linken.

 

Serveren må selvsagt ha fast intern IP adresse. Denne kan deles ut av D-Linken basert på MAC adressen til nettverkskortet på serveren eller ved å gi serveren en manuelt.

 

Mange som har problemer med portåpning/forwarding, men det er i prinsippet ganske enkelt i hjemmenettverk... Tenk på datatrafikken som et "tog" og alle boksene som "togstasjoner" med penser... Greia er å styre "toget" til riktig stasjon..  :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar, får sjå om eg får til noko.

 

Kanskje det er best å kjøpe noko nytt og betre, modem og ruter i ein? Hadde det vore enklare?

 

 

 

 

De er ikke så lette å få tak i for tiden, men om du setter opp Telenor boksen i brigde som nevnt gjør det samme nytten. DIR-635 er fremdeles en god router.

 

Hva heter den Telenorboksen din?

 

 

 

Lykke til!

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Er eg på rett veg her?

post-196150-1281006853,8365_thumb.png

 

 

Internettet forsvann då eg aktiverte Bridge på modemet, men eg kom meg på igjen når eg skrudde på PPPoE i ruteren.

 

No er porten open i følge diverse nettsider :D Då gjenstår det berre at nokon prøvar å kome seg inn på serveren.

 

Tusen takk for hjelpa, det skal vere i orden no :)

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Er eg på rett veg her?

post-196150-1281006853,8365_thumb.png

 

 

Internettet forsvann då eg aktiverte Bridge på modemet, men eg kom meg på igjen når eg skrudde på PPPoE i ruteren.

 

No er porten open i følge diverse nettsider :D Då gjenstår det berre at nokon prøvar å kome seg inn på serveren.

 

Tusen takk for hjelpa, det skal vere i orden no :)

Godt jobbet!  :thumbup:

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...