Vibe89 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 (endret) Hva fikk deg til å velge denne fremfor f. eks Acer Aspire 4820TG? Jeg tviler veldig på hvilken bærbar jeg bør velge; enten Acer 4820TG eller Asus K42JV-X1. Om du kunne kommet med noen overbevisende argumenter for at jeg bør ta den du har anbefalt istedet for 4820TG ville det vært knall! All informasjon er greit når man skal bestemme seg for ny laptop. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg fant så og si ingen reviews av K42JV-X1. EDIT: I og med at begge disse bærbare har glossy skjermer, så lurer jeg på om noen vet om et slags lag man kan legge utenpå skjermen slik at refleksen ikke blir så utrolig frustrerende. Har ikke funnet noen nettbutikker som selger dette, sett utenom amerikanske og Ebay selvfølgelig. Endret 13. august 2010 av Vibe89
Goliath Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Hvilken Acer-modell tenkte du på? Den kommer med flere hw-alternativer
Vibe89 Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Hvilken Acer-modell tenkte du på? Den kommer med flere hw-alternativer Den med i5 prosessor og ATI Radeon 5650
Goliath Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Jeg vil tro at maskinene er veldig likestilt. Skjermkortene yter jevnt over det samme så da kommer det til pris og eventuelt designpreferanser Lenken til Anandtech inneholdt en review av tilstvarende maskin til Asus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå