Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg kjøpe gave?


Gjest jenta

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal snart besøke en gutt jeg holder på med. Han kommer til å ha hatt bursdag et par dager før jeg kommer og jeg lurer på om jeg burde kjøpe en gave til han? kanskje en parfyme han liker eller noe? Hva synst dere?

Vi er 18 og 22.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke kleint på noen måte, men andersio sier noe her :)

 

Faktisk så liker ikke jeg å få gaver. Husker på ett årsdagen til meg og eksen, hun fikk ett smykke til 1.500,- og jeg fikk en DVD film.

 

Ble storfornøyd jeg :p

 

Nesten som julaften det jo? Ille å bli loppet for 1500,- når du bare får 99,50 tilbake?

 

 

Liker forøvrig ikke å få presanger jeg heller, men med den tankegangen er det ikke så rart hun er ex da.. ;)

 

Er tanken som teller og en god klem fra en du er glad i er mye mer verdt enn alt jalla du kan finne fra 1500,- og oppover...

 

Spør om han kunne tenke seg å spise middag ute sammen med deg på dagen hans, gjerne spleisemiddag, men du sørger selvsagt for at kokken legger ved et bilde av deg eller en liten personlig hilsen på hans tallerken.

 

Høres kanskje rart ut, men noen av gutta har kommet seg over harde pakker og kjøper sine egne modelltog og setter også pris på ting som betyr noe  :yes:

 

Men parfyme? Lukter han vondt?  :no:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kjent han i snart to månder.

Tror klippekortet er uaktuelt nå, haha. Men var en god idè ja.

 

trn100, du sier noe der.. parfyme kan jo tolkes som om han lukter vondt. Huff.

Andre forslag til gave?

Kan ikke spise middag med han på bursdagen hans, siden har jobber borte og ikke er hjemme da

Lenke til kommentar

Han bor i et annet land, så blir litt vanskelig å ta med en kake, hehe :p

Men jeg tenkte at gaven kanskje kan være en billett til norge? er det en god idé eller blir det for cheezy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...