Julekula Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hei, jeg har nettop dinga 80 på en DK (dps) og trenger noen å gjøre random dungeons med siden alle der erter meg for gear og sånn trenger jeg et guild eller noen spillere som heller kan hjelpe meg enn å si stygge ting. Det hadde vært fint om det var et norsk guild, men hvis det ikke finnes guild som gjør randoms så søker jeg spillere her fra forumet som kan avtale en fast tid 2-4 dager i uka og gjøre randoms, og senere joine raids sammen. Dere må gjerne lære meg hvordan jeg spiller klassen min riktig osv, for jeg er ikke så god
-Léon- Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Link til characteren din så kan sikkert folk her på forumet komme med anbefalinger på hvilken item du trenger å få tak i o.l. Du kan jo også ta en titt i DK tråden hvor du sikkert finner mye nyttig informasjon.
South_Bridge Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hmm... det var da vemmelig at de er stygge med deg! Siden du sier DPS så kanskje DPSen din suger? Ikke at jeg skal være vemmelig nå, men det du kan ta å gjøre er å sjekke MaxDPS.com unholy DK eller MaxDPS.com blood DK Tast inn charname og server på toppen til venstre der og så ser du hva av gear som gjør deg bedre. Jeg vil anbefale at du fortsetter med random grps og bruker marks på t9 (er det ikke det som er atm?). Med tiden blir alt bedre... wow krever ikke skill, bare gear. men jeg skal respektere de som er skikkelig gode og som teoretisk vet forskjell som gir bedre DPS. lykke til
Julekula Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 (endret) Takk for svarene, men jeg lurte på om jeg heller kunne bli med et guild som gjør randoms og sånn? Eller om noen fra forumet vil bli med å gjøre randoms til avtalte tider eller noe sånt? Forresten, det er ikke alle som klager, men de fleste klager på DPS-en min ja. Skal sjekke ut de sidene du postet Charname: Firepwn Server: Bronzebeard Endret 3. august 2010 av Julekula
-Léon- Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&cn=Firepwn&gn=The+Grey+Council
Julekula Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Jeg tenkte på noen som gjør det oftere, men hvis ikke holder jeg meg så klart til The Grey Council
Hakasu Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Tror nesten du hadde fått større respons om du spør på server-forumet til serveren din. Da er de nok ikke norske, men likevel større sjanse for å finne noen.
Julekula Skrevet 4. august 2010 Forfatter Skrevet 4. august 2010 Jeg spurte der først, men fikk aldri svar så gikk jeg til "Looking for Alliance" og spurte der, men fikk ikke svar der heller.
Hakasu Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Skal ikke være lett. Kanskje du bare må overleve de lange køene hver dag da..
SnusHanen Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Eller gå over til Tank, i disse dager dør jo driten så fort alikevel med dps`en folk har for tiden:) Jeg foretrekker på min shaman at tanken går dps isteden
Julekula Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 nah, jeg tror ikke tanking er helt min greie heller være en "hjernedød" DPS enn en ræva tank.
nagina Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 For mange av din type allerede, sats tank, lover at du ikke vil angre på det.
Julekula Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 Jeg har hørt at det er vanskelig som DK, men kan vel få noen i guilden min til å lære meg det.
nagina Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 (endret) Tank er noe det letteste når du først får det til, lærer basics til classen din, i raids kan du nesten stå å halv-sove på mange boss :!: Og jah... kan fortelle deg en secret, har egentlig ikke lov å gjøre det men men Du er sjef når du er tank :!: Endret 5. august 2010 av nagina
Waldemariel Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Å tanke som DK er ikke vanskelig å sette seg inn i. Det er klart de første pullsene kan være vanskelig men du kommer kjapt inni det. Da jeg spilte aktiv med min Blood DK hadde jeg ihvertfall denne rotation; Single-target: Plague Strike(PS) + Frost Fever(FF) + Heart/Death Strike (DS/HS) spam. Husk å vedlikehold debuffs. Multi-target: Death & Decay(DnD) + Plague Strike(PS) + Frost Fever(FF) + Pestilence + Blood Boil(BB)/Heart Strike(HS) + Death Strike(DS). Kast gjerne ned flere DnD om kampen skulle vare lenge men er vanligvis ikke nødvendig. En annen ting som DK er å lese healern. Om neste pull vil bli veldig healing-intense kan det være lurt å poppe Icebound Fortitude(IF) og/eller Anti-Magic Shield(AMS) mot casters. Bruk også Mind Freeze for å stoppe skaden ut. Håper det hjelper! Ser du er Frost 2h DPS spec. Om ikke tidene har forandret seg så tror jeg Blood er ett bedre alternativ til Dungeon/10-mans. Rett meg gjerne om jeg tar feil ettersom jeg ikke spiller DK lengre. I de fleste Battlegroups er det som oftest instant-invite til Dungeon som tank.
Julekula Skrevet 8. august 2010 Forfatter Skrevet 8. august 2010 Vel den rotationen var veldig bra forklart, tusen takk får se litt hva det blir til
Necleto Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Bare en kommentar til dps DK specs atm, så er Unholy sub-blood best til gear dårligere enn 4pt9, og Unholy sub-frost best med 4t9 eller bedre. Skal man kjøre Frost DPS, er det Frost sub-unholy som gjelder, med dual wield, ikke 2H.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå