Gå til innhold

Hjelp meg å finne en jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare komme med protip: Det er drittjobb. Du kommer til å hate det. Du får dårlig tid, du kommer til å bli spurt om å være med på ting, men "må jobbe". Du må også bære på rundt 5-10 kg reklame VÆR dag. Jeg kastet reklamen i containeren, for det gadd ikke jeg. Har hørt det har blitt kontroller på slikt nå.

Jeg sa opp etter 1 mnd.

Skrevet

Du kan velge å være reservebud, men jeg vil si det er MYE, MYE værre. Vet at ivertfall mine reservebud fikk et helvetes problem. Hadde alltid fullt av klager etter at jeg hadde vært syk.

Skrevet

hmm men får prøve da reservebud i 1 mnd vis dette går til helvete så går jeg med noe annet, men osen sender jeg søknad for det står at jeg må ha servikat WTF?

Skrevet

og jeg er ganske sikker jeg

men en i finnmark fik finnmark avisa hver dag han gik og jeg ble med og det så ikke så ille ut men da søker jeg i morgen men det står at jeg på ha disponert bil ? jeg har jo sykel

Skrevet

Bare å søke. Står at du må ha bil på de lenger rutene. Jeg hadde fått kjøregodtgjørelse om jeg valgte moped (Noe som er vanskelig, mtp. alder)

Skrevet

Bare å søke. Står at du må ha bil på de lenger rutene. Jeg hadde fått kjøregodtgjørelse om jeg valgte moped (Noe som er vanskelig, mtp. alder)

ok får ringe i morgen:) hva tjente du?

EDIT: har bare 0% strøm og 1 minutt igjen og jeg er langt borte fra en strømkilde så får diskutere mere i morgen

Skrevet

Fikk første gang 1000 kr, for de mista skattekortet mitt, men fikk mellom 2.5 og 3k vanligvis. Fikk 4.5 k nestegang, fikk igjen for forrigegang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...